شهر خبر

ترانس برق در حال انتقال به جیرفت است/ ضرورت همراهی مردم با کاهش مصرف

ترانس برق در حال انتقال به جیرفت است/ ضرورت همراهی مردم با کاهش مصرف

جیرفت - ایرنا - مدیر عامل برق منطقه ای استان کرمان با بیان اینکه پست فوق توزیع «سرجاز» در جیرفت از مدار خارج شده گفت که ترانس سیار از شمال استان در حال انتقال به این شهرستان است.

حمیدرضا حبیبی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن عذرخواهی از قطعی برق بدون اطلاع قبلی اظهار داشت: این پست در شرایط فعلی به علت فنی از مدار خارج شده لذا پیگیر انتقال ترانس جایگزین در این پست برق هستیم.

 مدیر عامل برق منطقه ای استان کرمان از حمل ترانس برق از شمال استان به جیرفت برای رفع مشکل پست برق سرجاز خبر داد و گفت: تمام تلاش مجموعه ما برای اینکه در حداقل زمان مشکل برق برطرف شود برقرار است.

وی علت قطعی برق شامگاه گذشته شهر جیرفت را حادثه در ترانس پست فوق توزیع سرجاز اعلام کرد و افزود:مجموعه عوامل برق منطقه ای و شرکت توانیر از ساعت ۳ بامداد در پست برق سرجاز حضور پیدا کردند و اقدامات فنی را انجام داده اند.

پیشنهاد تعطیلی ۲ روزه ادارات

حبیبی در ادامه از پیشنهاد تعطیلی روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری برای ادارات شهرستان جیرفت به دلیل افزایش دمای هوا و ضرورت کاهش مصرف برق خبر داد و گفت: طبق موافقت استانداری و ریبس ستاد مدیریت بحران شهرستان جیرفت فعلا با تعطیلی ادارات در روز سه شنبه ۲۸ تیرماه موافقت شده است.

وی افزود: طبق پیش بینی مجموعه برق منطقه ای استان کرمان برطرف کردن مشکل پست سرجاز جیرفت ۲ روز زمان نیاز دارد از این رو مردم حداکثر صرفه جویی برق را داشته باشند.