شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تیم ملی#تیم ملی کشتی#وزن#کشتی آزاد

حاجیلوئیان: بعد از باخت مقابل فیروزپور ۲ روز از اتاقم بیرون نیامدم/ تمام هدفم رسیدن به تیم ملی کشتی بود

حاجیلوئیان: بعد از باخت مقابل فیروزپور 2 روز از اتاقم بیرون نیامدم/ تمام هدفم رسیدن به تیم ملی کشتی بود

مدعی وزن ۹۲ کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان گفت، اگر هدفش صرفاً حضور در مرحله نهایی چرخه انتخابی بود از عملکردش رضایت داشت، اما تمام هدفش رسیدن به دوبنده تیم ملی بوده است.

مهدی حاجیلوئیان که در مرحله نهایی چرخه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد حضور داشت، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شکستش مقابل امیرحسین فیروزپور اظهار داشت: خودم اشتباه کردم و باختم. اواخر کشتی پایم از تشک بیرون رفت و نشسته بودم ببینم داور چه امتیازی می‌دهد. داور یک پوئن اخطار داد و نشستم روی خاک، اما انگار رئیس تشک علاوه بر یک پوئن اخطار، یک امتیاز هم به حریف داده بود. فکر می‌کردم کشتی مساوی شده است و هفت ثانیه به پایان مبارزه تصورم بر این بود که مسابقه 4-4 به سود من تمام می‌شود.

وی ادامه داد: وقتی زمان تمام شد، تصورم این بود که پیروز شده‌ام، اما ناراحتی مربی‌ام، نتیجه روی اسکوربورد و درخواست او برای چلنج را که دیدم، تازه متوجه شدم که کشتی به سود فیروزپور تمام شده است.

این کشتی‌گیر 20 ساله در مورد اینکه قاضی در مبارزه او و فیروزپور اعلام ضربه فنی به سودش کرده بود، اما رئیس تشک نپذیرفت، گفت: این را باید داوران تأیید می‌کردند. من وسط تشک و در هیجان مسابقه بودم و نمی‌دانم حریف را ضربه فنی کردم یا نه.

وی وضعیت روحی‌اش بعد از مسابقه را بد توصیف کرد و ادامه داد: همه هدفم رسیدن به دوبنده تیم ملی کشتی بود. اگر هدفم رسیدن به همین نقطه بود، با رسیدن به مرحله نهایی چرخه انتخابی تیم ملی بزرگسالان راضی می‌شدم. من بعد از مسابقه دو روز از اتاقم بیرون نیامدم.

حاجیلوئیان در پایان با اشاره به وزنش گفت: سال بعد به 97 کیلوگرم می‌روم، هرچند بدنم خیلی سخت وزن می‌گیرد.

 

انتهای پیام/