شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#بارسلونا#عناوین#جدید

لواندوفسکی: اینجا هستم تا به بارسلونا برای کسب عناوین قهرمانی کمک کنم

لواندوفسکی: اینجا هستم تا به بارسلونا برای کسب عناوین قهرمانی کمک کنم

خرید جدید بارسلونا می‌گوید هدفش این است برای کسب عناوین قهرمانی به این تیم کمک کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روبرت لواندوفسکی که به حضور هشت ساله‌اش در بایرن مونیخ پایان داد و سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان با امضای قراردادی سه ساله به بارسلونا پیوست، با حضور در اردوی پیش‌فصل این تیم در آمریکا، در اولین اظهارنظرش به‌عنوان بازیکن بارسا به شبکه تلویزیونی این باشگاه گفت: بالاخره من اینجا هستم. از پیوستن به بارسلونا بسیار خوشحالم. روزهای آخر برایم بسیار طولانی بود، اما در نهایت معامله انجام شد. این مرحله جدیدی در زندگی من است، همیشه می‌خواهم نه‌تنها بازی‌ها، بلکه عناوین قهرمانی را هم ببرم. من اینجا هستم تا به بارسلونا برای کسب عناوین قهرمانی کمک کنم. امیدوارم در پایان فصل جام‌هایی به‌دست بیاوریم.

وی افزود: تصمیم گرفتم به بارسلونا بیایم چون کسی هستم که همیشه می‌خواهد قهرمان شود و عناوین کسب کند و فکر می‌کنم این با ژاوی امکان‌پذیر است. او بارسا را کاملاً می‌شناسد و بازیکن شگفت‌انگیزی در دوران بازیگری‌اش بود. این تیم آینده بسیار خوبی دارد و می‌خواهم بخشی از آن باشم. من اهداف بزرگی دارم.

مهاجم لهستانی بارسلونا صحبت‌های خود را اینطور به پایان برد: ما بازیکنان فوق‌العاده زیادی داریم، کیفیت فوق‌العاده‌ای داریم و فکر می‌کنم می‌توانیم به دستاوردهای بزرگ برسیم. من با ژاوی صحبت کردم. از ابتدا ایده‌های او را می‌دانستم و به همین دلیل تصمیم برای آمدن به این تیم آسان بود. همیشه دوست داشتم در لالیگا و در یک باشگاه بزرگ بازی کنم.

بهترین بازیکن جهان از دید فیفا ضمن به ثمر رساندن 344 گل در 374 بازی برای بایرن مونیخ، به این تیم برای کسب 19 جام مختلف از جمله هشت قهرمانی در بوندس‌لیگا و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کمک کرد.

انتهای پیام/