شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دوومیدانی#کشورهای اسلامی

معیار فدراسیون دوومیدانی درباره نفرات اعزامی به بازی‌های کشورهای اسلامی چیست؟

معیار فدراسیون دوومیدانی درباره نفرات اعزامی به بازی‌های کشورهای اسلامی چیست؟

مهسا میرزا طبیبی درباره معیار فدراسیون دوومیدانی در مورد نفرات اعزامی به بازی‌های کشورهای اسلامی صحبت کرد.

مرحله اول از مسابقات دوومیدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور در بخش زنان به پایان رسید و نفرات برتر مشخص شدند.

مهسا میرزا طبیبی، عضو باشگاه گل‌گهر سیرجان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص سطح کیفی این رقابت‌ها اظهار داشت: کیفیت مسابقات از نظر فنی مانند سال های گذشته بود و تفاوت چندانی نداشت ولی استقبال از رقابت ها خیلی خوب بود و تقریبا تعداد شرکت کننده بالا بود که شاید یکی از نکات جذاب این دوره همین مورد باشد. در رابطه با عملکرد خودم نیز باید بگویم که موفق شدم سه رکورد خوب را به ثبت برسانم ولی هدفم ارتقای رکورد ملی‌ام بودم که نتواستم به آن رکورد مورد نظرم دست پیدا کنم که امیدوارم در مسابقات بعدی با تلاش بیشتر به این هدفم دست پیدا کنم.

وی با یادآوری اینکه برای نخستین بار قرار است در بازی‌های کشورهای اسلامی شرکت کند، گفت: بازی های هبستگی کشورهای اسلامی را در پیش داریم، قبلا تجربه شرکت در این بازی ها را نداشتم اما تعدادی از رقبای حاضر در مسابقات را به خوبی می‌شناسم و امیدوارم که بتوانم بهترین عملکردم را در این مسابقات داشته باشم.

میرزا طبیبی در پاسخ به این پرسش که شرایط فعلی دوومیدانی بانوان را چطور ارزیابی می‌کنید؟ توضیح داد: خیلی نمی‌خواهم این روزها در این رابطه صحبت کنم به هر صورت شرایط کرونا به تازگی بهتر شده بود که متاسفانه باز در حال اوج گرفتن است و وضعیت اقتصادی را هم به این مورد اضافه کنید و قطعا شرایط ایده آل نبوده البته نه صرفا برای ما بلکه برای اکثر رشته‌ها این دو سال سخت گذشت.

نماینده پرش با نیزه ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی درباره نحوه گزینش ملی‌پوشان برای شرکت در بازی‌ها گفت: ابتدا این مورد را بگویم که تعداد ماده های دوومیدانی بسیار بالاست و تعداد سهمیه‌ای که ما داده شد واقعا کم بود اما خوشبختانه دوومیدانی هم 16 نماینده در این بازی ها خواهد داشت که امیدوارم همگی با دست پر از مسابقات بازگردیم. در رابطه به نحوه گزینش باید عرض کنم معیار فدراسیون رکوردهای ملی پوشان بود که بر اساس رکورد و عملکرد اخیرمان در مسابقات نفرات اعزامی را گزینش شدند.

خبرنگار: فریبا جیل خانی

انتهای پیام