شهر خبر

جام قهرمانی لیگ برتر والیبال ساحلی برای دومین سال پیاپی به مازندران رسید

جام قهرمانی لیگ برتر والیبال ساحلی برای دومین سال پیاپی به مازندران رسید

ساری – ایرنا – دومین دوره لیگ برتر والیبال ساحلی ایران جام «سردار دل‌ها» امشب با برگزاری دو مسابقه نهایی و رده‌بندی در شهر یزد پایان یافت که دو تیم مازندرانی موفق به شکست دو تیم یزدی شدند و پرونده این مسابقات با قهرمانی هورسان رامسر و سومی موج‌سواران نوشهر بسته شد.

به گزارش ایرنا، تیم‌های مازندرانی حاضر در دومین دوره لیگ برتر والیبال ساحلی ایران با قرار گرفتن روی سکوی برترین‌ها حضور موفقی در این دوره از مسابقات را رقم زدند. هورسان رامسر قهرمان لیگ برتر شد و موج‌سواران نوشهر بر سکوی سوم ایستاد.

تیم والیبال ساحلی هورسان رامسر که با پیروزی ۲ – ۰ مقابل سنگ‌آهن بافق توانست فینالیست این رقابت‌ها شود، شامگاه یکشنبه در یزد به مصاف شهداب یزد دیگر فینالیست این رقابت‌ها رفت و موفق شد در دیداری نزدیک و جذاب، میزبان خود را در حضور تماشاگران یزدی با نتیجه ۲ – ۱ شکست دهد.

هورسان رامسر با بازی حامد میرزاعلی و علیرضا آقاجانی به مصاف شهداب یزد رفت و پس از شکست با نتیجه ۲۱ – ۱۶ در دست نخست، در دست‌های دوم و سوم به ترتیب ۲۱ – ۱۷ و ۱۵ – ۱۳ توانست حریف یزدی را شکست دهد و قهرمان دومین دوره لیگ برتر والیبال ساحلی شود.

هورسان رامسر در شرایطی جام قهرمانی را در شهر یزد از یزدی‌ها گرفت که در دست سوم ۱۳ – ۱۱ از میزبان عقب بود و در آستانه شکست قرار داشت. اما با کسب ۴ امتیاز پیاپی توانست حریف خود را شکست دهد و جام قهرمانی را به مازندران بیاورد. باشگاه هورسان رامسر در لیگ برتر والیبال نیز تیمداری می‌کند.

در دیدار رده‌بندی نیز که در شهر یزد بین موج‌سواران نوشهر و دیگر تیم استان یزد یعنی سنگ‌آهن بافق برگزار شد، تیم نوشهری توانست رقیب خود را ۲ - ۱ شکست دهد و روی سکوی سوم بایستد.

موج‌سواران نوشهر در مرحله نیمه‌نهایی با ترکیب عباس پورعسگری و سینا شوکتی مقابل سنگ آهن بافق حاضر شد و توانست دست‌های اول و سوم را به سود خود تمام کند.

تیم نوشهری دست نخست را با نتیجه ۲۱ – ۱۰ به سود خود تمام کرد. اما در دست دوم با امتیاز نزدیک ۲۲ – ۲۰ شکست خورد تا کار به دست سوم کشیده شود. در آخرین دست مسابقه رده‌بندی نیز موج‌سواران نوشهر توانست تیم برتر میدان باشد و با نتیجه ۱۵ – ۹ پیروز شود.

با این حساب دو تیم مازندرانی لیگ برتر والیبال ساحلی توانستند دو تیم یزدی این رقابت‌ها را در استان‌شان شکست دهند و دو رتبه از سه رتبه برتر را به نام مازندران ثبت کنند.

کسب دو عنوان برتر توسط تیم‌های مازندرانی در این رقابت‌ها در حالی رقم خورد که در فصل نخست لیگ برتر والیبال ساحلی کشور هر سه سکوی برتر را تیم‌های مازندرانی تصاحب کرده بودند. در فصل پیشین این مسابقات موج‌سواران نوشهر قهرمان شد، ساوانا بهشهر روی سکوی دوم ایستاد و هورسان رامسر مقام سوم را کسب کرده بود.