شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#لیگ برتر

لیگ برتر ساحلی؛ هورسا قهرمان شد

لیگ برتر ساحلی؛ هورسا قهرمان شد

تیم‌ هورسان رامسر (حامد میرزاعلی – علیرضا آقاجانی) با شکست شهداب یزد (بهمن سالمی – آرش وکیلی) در دیدار نهایی لیگ برتر ساحلی به عنوان قهرمان این رقابت‌ها معرفی شد.ٰ

به گزارش خبرگزاری برنا؛ دومین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» که از روز یکشنبه 19 دی‌ماه سال 1400 در بندرعباس آغاز شده بود، امشب (یکشنبه 26 تیر 1401) با برگزاری دو دیدار نهایی و رده‌بندی در شهر یزد به پایان رسید.

تیم‌ هورسان رامسر (میرزاعلی – آقاجانی) در دیدار نهایی این رقابت‌ها به مصاف شهداب یزد (سالمی – وکیلی) رفت و در دیدار نزدیک و جذاب دو بر یک به پیروزی رسید و به مقام قهرمانی دست یافت.

تیم شهداب یزد که در ست نخست مسابقه 21 بر 16 به پیروزی رسیده بود، در ست‌های دوم و سوم با امتیازهای 21 بر 17 و 15 بر 13 نتیجه را به حریف واگذار کرد تا به مقام نایب قهرمانی لیگ برتر ساحلی دست یابد.

امیرحسین صادقی و حسن بازدرهوا به عنوان داور اول و دوم، قضاوت دیدار نهایی لیگ برتر ساخلی را برعهده داشتند. این مسابقه به صورت زنده از شبکه ورزش سیما نیز پخش شد.

در دیدار رده‌بندی نیز تیم‌های موج سواران ساحل نوشهر (عباس پورعسگری – سینا شوکتی) و سنگ آهن بافق (مهدی محفوظی – مجتبی آرو) با هم مسابقه دادند و نماینده نوشهر دو بر یک حریف را شکست داد و به مقام سومی دست یافت.

نماینده بافق در ست دوم این مسابقه 22 بر 20 به پیروزی رسید اما تلاش این تیم در ست‌های اول و دوم منجر به پیروزی نشد و با امتیازهای 21 بر 10 و 15 بر 9 مغلوب حریف شد تا به عنوان چهارمی لیگ برتر ساحلی اکتفا کند. مسعود حمدانی و احسان براتی‌کیا داوران اول و دوم دیدار رده‌بندی بودند.

فدراسیون والیبال برای دومین دوره لیگ برتر والیبال ساحلی، جایزه ۱5۰ میلیون تومانی در نظر گرفته است که تیم اول مسابقات مبلغ 6۰ میلیون، تیم دوم مبلغ 4۰ میلیون، تیم سوم مبلغ 3۰ و تیم چهارم مبلغ 2۰ میلیون تومان دریافت خواهند کرد.

دکتر محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال، دکتر وحید مرادی مشاور عالی رئیس فدراسیون و مسئولین باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد میهمان ویژه دیدارهای امروز لیگ برتر ساحلی و مراسم اختتامیه این رقابت‌ها در یزد بودند.

باشگاه شهداب یزد که عملکرد مناسبی در میزبانی هفته دهم مرحله مقدماتی لیگ برتر ساحلی و مرحله نهایی این رقابت‌ها داشت، سال 1400 در لیگ برتر والیبال مردان موفق به کسب مقام قهرمانی شد و در قهرمانی باشگاه‌های آسیا نیز در رتبه سوم قرار گرفت.

تیم والیبال ساحلی این باشگاه نیز در نخستین دوره لیگ برتر ساحلی در جایگاه چهارم قرار گرفت و امسال با کسب مقام نایب قهرمانی عملکرد درخشان و رو به رشدی از خود نشان داد.

رده‌بندی نهایی دومین دوره لیگ برتر ساحلی به قرار زیر است:

هورسان رامسر (قهرمان)

شهداب یزد (نایب قهرمان)

موج سواران ساحل نوشهر (مقام سوم)

سنگ آهن بافق (مقام چهارم)

پیکان بندر دیر و بسآمد گستر تهران (پنجم مشترک)

فولاد جوان هرمزگان و فولاد هرمزگان (هفتم مشترک)

ایران جوان (رتبه نهم)

انتهای پیام