شهر خبر

جهاد اسلامی فلسطین؛

تهدیدات لاپید نمایشی است/مقاومت فلسطین آماده مقابله با تجاوز است

تهدیدات لاپید نمایشی است/مقاومت فلسطین آماده مقابله با تجاوز است

جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که تهدیدات نخست وزیر موقت رژیم صهیونیستی تبلیغات انتخاباتی و مقاومت آماده مقابله با هر گونه تجاوز است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، «احمد المدلل» از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که تهدیدات نخست وزیر موقت رژیم صهیونیستی تبلیغات انتخاباتی است و برای خشنود کردن صهیونیست‌ها مطرح می‌شود و مقاومت آماده مقابله با هر گونه تجاوز است.

وی افزود: این تهدیدات سران صهیونیست جدید نیست و آنها به خوبی می‌دانند که هر گونه تجاوز به غزه به این آسانی که لاپید یا سایر مسئولان رژیم صهیونیستی تصور می‌کنند، نخواهد بود.

این رهبر جنبش جهاد اسلامی فلسطین اظهار داشت که تهدیدات لاپید در آستانه پنجمین انتخابات رژیم صهیونیستی، صرفاً جنبه تبلیغاتی دارد و اینگونه می‌خواهد آرای بیشتری برای خود جمع کند.

المدلل ادامه داد: دشمن صهیونیستی به سبب قدرت گرفتن بیش از پیش مقاومت به ویژه پس از نبرد «شمشیر قدس»، دچار سرخوردگی و سردرگمی شده است.

وی تصریح کرد: مقاومت برای مقابله با هرگونه تجاوز دشمن صهیونیستی در آمادگی کامل به سر می‌برد و جنگ‌های قبلی نیز این را به خوبی ثابت کرده است.

‌نخست وزیر موقت رژیم صهیونیستی در واکنش به شلیک چند راکت از نوار غزه به سمت فلسطین اشغالی در جمعه گذشته و حمله جنگنده‌های صهیونیستی به نوار غزه اشاره کرده و مدعی شده بود که به هر عملیات تیراندازی یا بالن آتش‌زا سریع و بدون تردید پاسخ خواهیم داد.