شهر خبر

بازداشت سارقان مسلح در عملیات تعقیب و گریز/کارگری که جان باخت

کدخبر: 508892
اقتصادنیوز: سارقان مسلح پس از عملیات تعقیب و گریز و شناسایی توسط نیروی انتظامی، با کارگر شهرداری که درحال خدمت به جامعه شهروندی بوده است، برخورد می‌کند و این کارگر جان خود را از دست می‌دهد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، ظهر امروز پلیس در گشت هدفمند خود، یک دستگاه خودروی سارقان مسلح  با سه سرنشین را در مسیر کمربندی غربی کرمانشاه شناسایی می‌کند.

پس از شناسایی و اخذ دستور قضایی، عملیات توقف خودروی سارقان مسلح آغاز می‌شود اما این سارقان بدون توجه به دستور پلیس نه تنها به راه خود ادامه می‌دهد، بلکه اقدام به تیراندازی بسوی مامورین پلیس نیز می‌کند.

مأمورین پلیس نیز پس از این اقدام سارقان، با حفظ بکار گیری سلاح، اقدام به تیراندازی بسوی لاستیک خودرو می‌کنند اما این خوردو کماکان به راه خود ادامه می‌دهد.

در نهایت خودروی سارقان با ورود به شیب کمربندی غربی و حد فاصل پل شهدای مدافع حرم، با کارگر شهرداری منطقه دو کرمانشاه که درحال خدمت به جامعه شهروندی بوده است برخورد می‌کند و این کارگر جان خود را از دست می‌دهد.

همچنین مهندس حامد لعل بخش شهردار منطقه دو کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار فارس ضمن تسلیت به خانواده بزرگ شهرداری و خانواده این کارگر گفت: دستورات لازم برای پیگیری مشکلات این کارگر صادر شده است و هرآنچه که بتوانیم برای خانواده این کارگر زحمت کش انجام خواهیم داد.

گفتنی است که این کارگر ۴٠ ساله، دارای دو فرزند است.