شهر خبر

تصادف هولناک در اتوبان امام علی | تصادف شدید تیبا با تیر چراغ برق

با حضور کارشناس منطقه ۲۵ پلیس راهور فاتب در موقعیت حادثه مشخص گردید این حادثه به دلیل ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه از سوی راننده این سواری بوده است که تیم اورژانس پس از بیرون آوردن راننده به مداوای وی در محل حادثه پرداختند.

تصادف هولناک در اتوبان امام علی | تصادف شدید تیبا با تیر چراغ برق

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد شدید سواری تیبا با تیر چراغ برق در محدوده شمال به جنوب بزرگراه امام علی (ع) بعد از بابایی و از مصدوم شدن راننده تیبا  با برخورد شدید سواری تیبا با تیر چراغ برق خبر داد.سرهنگ علی اصغر شریفی ضمن بیان این خبر گفت: ساعت یک بامداد امروز یکدستگاه سواری تیبا که در مسیر شمال به جنوب بزرگراه امام علی (ع) بعد از بابایی در حال تردد بوده است، به علت ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه با تیر چراغ برق به شدت برخورد می‌نماید.ادامه داد: خودرو سواری تیبا  پس از این برخورد در همان محل متوقف می‌گردد و تیر چراغ برق خوشبختانه بر روی خودرو و عابر فرو نمی‌افتد.

سرهنگ شریفی افزود: با حضور کارشناس منطقه ۲۵ پلیس راهور فاتب در موقعیت حادثه مشخص گردید برخورد شدید سواری تیبا با تیر چراغ برق به دلیل ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه از سوی راننده این سواری بوده است که تیم اورژانس پس از بیرون آوردن راننده به مداوای وی در محل حادثه پرداختند.

وی ادامه داد: بلافاصله عوامل شرکت برق منطقه‌ای تهران و امدادی نیز در موقعیت حاضر شدند و نسبت به رفع خطرات احتمالی اقدام نمودند.

سرهنگ شریفی از رانندگان خودرو‌ها خواست قبل از حرکت استراحت کافی و لازم را داشته باشند و هیچ گاه با خستگی و خواب آلودگی اقدام به رانندگی در سطح معابر ننمایند و در طول رانندگی تمام حواس و توجه خود را به رانندگی معطوف دارند.

منبع: رکنا