شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#احسان علیخانی

شرط عجیب احسان علیخانی برای ساخت سری بعدی «عصر جدید»

شرط عجیب احسان علیخانی برای ساخت سری بعدی «عصر جدید»

احسان علیخانی گفت: اگر قرار باشد فصل جدید «عصر جدید» ساخته شود باید دختر، پسر، زن و مرد کنار هم باشند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ احسان علیخانی شب گذشته ۲۵ تیرماه در قسمت اول ویژه برنامه فینال «عصر جدید» درباره پایان یافتن این برنامه بیان کرد: «عصر جدید» بسیار برای ما خاطره‌انگیز بوده است. دیدن امثال شما عزیزان و بچه‌هایی که در نقاط دور افتاده‌ و محروم هستند، پناهی ندارند و خودشان احساس می‌کنند که درها و مسیر برایشان بن‌بست است به ویژه وقتی این مسیر برایشان باز می‌شود، بسیار لذت‌بخش است.

وی درباره دعوت از رشته های متنوع تر به این برنامه گفت: باید پذیرشی رخ دهد که بتوانیم سراغ شاخه‌های متنوع دیگری برویم. این بدیهی‌ست و کسی هم نمی‌تواند انکار کند که ملاحظات جدی‌ای وجود دارد. رشته‌هایی هستند که دعوتشان به اینجا سخت است و با جنگ، دعوا و بحث همراه است ولی من اعتقاد دارم «عصر جدید» در شبکه سه یک اتفاق بسیار بزرگ بود. ما در این صحنه اجراهایی را از دخترانمان در حوزه‌های مختلف موسیقی، ورزشی و… دیدیم که در چهل سال اخیر بی سابقه بود اما اگر شرایط مساعد و مناسب باشد چراکه نه این باعث افتخار همه ماست که این برنامه ادامه یابد.

اگر شرایط مناسب باشد و بشود کار مناسب و درست انجام داد، حتما برنامه ساخته خواهد شد. باید برای چشم، شعور و سلیقه بیننده احترام قائل باشیم. سه‌گانه «عصر جدید» ساخته شده، اگر قرار باشد فصل بعدی آن نیز ساخته شود باید بسیار بزرگ‌تر و باشکوه‌تر، در برگیرنده رشته‌های متنوع‌تر باشد و دختر، پسر، زن و مرد در کنار هم قرار بگیرند.

این برنامه با کمک رفقای عزیز من، شما عزیزان، شرکت کننده‌ها و استعدادهایی که در این مملکت بودند ممکن شد و باعث افتخار همگی ما بود. من در جایی که خانه‌ام است دنبال قهرمان‌بازی خاصی نیستم.

انتهای پیام