شهر خبر

وزنه‌برداری جوانان و نوجوانان آسیا؛ ناکامی دواسری در تاشکند

وزنه‌برداری جوانان و نوجوانان آسیا؛ ناکامی دواسری در تاشکند

تهران- ایرنا- نماینده وزنه‌برداری نوجوانان ایران در دسته ۵۵ کیلوگرم در مسابقات گروه B قهرمانی آسیا در تاشکند به روی تخته رفت اما نتوانست عملکرد چشمگیری داشته باشد.

به گزارش ایرنا، مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا روزهای ۲۴ تیر تا دوم مرداد در شهر تاشکند پایتخت ازبکستان برگزار می‌شود. «محراب دواسری» نماینده تیم نوجوانان در دسته ۵۵ کیلوگرم در گروه B با رکورد ورودی ۲۱۰ کیلوگرم به مسابقات گام گذاشت.

دواسری در حرکت یکضرب با مهار وزنه ۹۴ کیلوگرم در جایگاه نخست ایستاد. وی در حرکت دوضرب وزنه ۱۱۸ کیلوگرمی را مهار کرد. نوجوان وزنه‌برداری ایران در مجموع و با مهار وزنه ۲۱۲ کیلوگرم به عنوان دومی حرکت دوضرب و مجموع گروه B رقابت‌های دسته ۵۵ کیلوگرم رسید.

نماینده فیلیپین در این دسته با مهار ۲۱۳ کیلوگرم در مجموع در جایگاه نخست قرار گرفت. وی در حرکت یکضرب ۹۲ کیلوگرم و در دوضرب موفق به مهار وزنه ۱۲۱کیلوگرم شد.

رده‌بندی نهایی این دسته بعد از برگزاری مسابقات گروه A مشخص خواهد شد. 

مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جوانان و نوجوانان آسیا از امروز برای نمایندگان کشورمان آغاز و تا روز دوم مردادماه ادامه دارد. در ادامه این مسابقات «امیرحسین قربانی» و «ایلیا صالحی‌پور» روز پنج‌شنبه ۳۰ تیر به مصاف حریفان می‌روند.