شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#بورس

کدام سهام ها باعث منفی شدن بورس شدند؟

کدخبر: 508825
روند نزولی در بازار سرمایه در حالی ادامه دارد که امروز توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه، سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین و فولاد مبارکه اصفهان نسبت به سایر سهم‌ها بیشترین تاثیر را در این روند نزولی در بازار بورس گذاشتند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  ایسنا، شاخص کل بورس امروز با ۱۰ هزار و ۳۲۰ واحد نزول تا رقم یک میلیون و ۴۶۹ هزار واحد سقوط کرد. شاخص کل با معیار هم وزن هم ۳۱۴۶ واحد کاهش یافت و رقم ۴۰۲ هزار و ۴۳۰ واحد را ثبت کرد. در این بازار ۲۸۸ هزار معامله به ارزش ۳۱ هزار و ۷۸۴ میلیارد ریال انجام شد. توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه، سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین، فولاد مبارکه اصفهان، پالایش نفت بندرعباس و سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

شاخص کل فرابورس هم ۱۳۰ واحد کاهش یافت و به رقم ۱۹ هزار و ۶۲۰ واحد رسید. در این بازار ۱۸۸ هزار معامله به ارزش ۷۳۲ هزار و ۶۴۸ میلیارد ریال صورت گرفت. پلیمر آریاساسول، پتروشیمی زاگرس، فولاد هرمزگان جنوب و سنگ آهن گوهرزمین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل بهمن دیزل نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بازار گذاشتند.