شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران

اجرای طرح رفیوژ سبز در خیابان نیاوران تهران

اجرای طرح رفیوژ سبز در خیابان نیاوران تهران

شهردار منطقه یک تهران در مراسم کلنگ زنی طرحرفیوژ سبز گفت: طول این پروژه یک و نیم کیلومتر است و مجموع مسیر رفت و برگشت را ۳ کیلومتر پیش بینی طرح عمرانی کرده ایم و در ذیل این طرح مشکلات ترافیک خیابان باهنر رفع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا؛ حمیدرضا حاجوی شهردار منطقه یک تهران صبح امروز در مراسم کلنگ‌زنی طرح رفیوژ سبز در خیابان شهید باهنر تهران ضمن تبریک دهه امامت و ولایت اظهار کرد:  فعالیت های عمرانی در منطقه یک به علت پتانسیل‌های موجود باید با ظرافت بیشتری انجام شود. برای شروع هرگونه فعالیتی همراه با پیوست فرهنگی، اجتماعی و پیوست های محیط زیستی و ترافیکی در بخش های مختلف باید به نکات آن برای اجرای اصولی توجه کرد.

وی افزود: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده ایجاد همبستگی و یکپارچگی در خیابان باهنر تهران و اتصال آن به میدان تجریش و خیابان شریعتی و ولیعصر از دغدغه های مدیریتی منطقه یک است و قصد داریم تا اتصال بصری این بخش ها رابرقرار کنیم.

حاجوی با اشاره به رفع نقاط حادثه خیز در این منطقه بیان کرد: در حوزه فنی تفکیک مسیرها اهمیت ویژه ای دارد و رعایت حقوق پیاده‌رو ها به عنوان رکن اصلی شهر و اصلاح تقاطع های هندسی در دستور کار قرار گرفته است.

شهردار منطقه یک درباره جزئیات این طرح عنوان کرد: طول این پروژه یک و نیم کیلومتر است و مجموع مسیر رفت و برگشت را ۳ کیلومتر پیش بینی طرح عمرانی کرده ایم.  در ذیل این طرح مشکلات ترافیک خیابان باهنر رفع خواهد شد علاوه براین اتصال فضای سبز حد فاصل خیابان ولیعصر به میدان تجریش که در نقاطی انقطاع داشته است تا میدان نیاوران برقرار خواهد شد.

وی با تاکید بر توجه به انسان محور بودن خیابان باهنر به لحاظ شهرسازی گفت: بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای این امر در نظر گرفته شده است و طی یک فصل کاری این پروژه را به سرانجام خواهیم رساند. بخش فضای سبز و  زیباسازی طول پروژه را طولانی می‌کند اما کیفیت کار در این منطقه برای ما در اولویت قرار دارد.

حاجوی در پایان تصریح کرد: ملاحظات فنی برای این امر مد نظر قرار داده شده است تا در خلال این موضوع مشکلات ترافیکی شهروندان را اذیت نکند.

 

انتهای پیام