شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#قیمت
رصد بازار خودروهای داخلی؛

افت قیمت در جمع سمندها + جدول

کدخبر: 508649
اقتصادنیوز: محصولات پرتیراژ ایران خودرو امروز25 تیرماه 1401 برخلاف سایپایی ها در بازار با افت قیمت راهی بازار شدند.

به گزارش اقتصادنیوز ؛ افت قیمت پرتیراژهای ایران خودرو در بازار در حالی صورت گرفت که امروز نرخ دلار در بازار روند افزایشی داشت، اما محصولات ایران خودرو با افت یک تا سه میلیونی قیمت گذاری شدند. از سوی دیگر تغییر قیمت در بازار امروز خودرو در حالی رقم خورد که در هفته گذشته خودرو بدون تغییر در بازار عرضه شده بود، اما این روند امروز تغییر کرد و «سمند LX با موتورEF7 » و «سمند سورن پلاس» در بازار روند کاهشی قیمت به خود گرفتند.

از سوی دیگر به گفته فعالان بازار خودرو افت قیمت محصولات پرتیراژ ایران خودور در بازار در حالی رقم خورد که امروز سایپایی ها در بازار شد قیمت داشتند.   

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو 207 دنده ای»، «پژو 207 سقف شیشه ای»، «سمند LX» ، «سمند LX با موتورEF7 » و «سمند سورن پلاس»، «دنا معمولی» ، «رانا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان خانواده سمند هم بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شدند و هم افت قیمت داشتند. با این شرایط امروز «سمند LX» در بازار تغییر قیمت نداشت و 305 میلیون تومان قیمت خورد و «سمندLX با موتورEF7» هم در بازار افتی یک میلیونی در بازار داشت و 351 میلیون تومان قیمت خورد، «سمند سورن پلاس» هم امروز افتی سه میلیونی در بازار داشت و 352 میلیون تومان در بازار قیمت خورد.

اما ارزیابی ها نشان دهنده آن است که خانواده دنا امروز تغییر قیمت نداشته است، با این شرایط «دنا معمولی» امروز 392 میلیون تومان قیمت خورد و «رانا پلاس» در بازار 302 میلیون دست به دست شد. اما «دنا پلاس توربو اتومات»در بازار بدون تغییر 510 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

با توجه به ارزیابی بازار می توان گفت «پژو 207 دنده‌ای» در بازار امروز  399 میلیون قیمت خورد و تغییر قیمتی در بازار نداشت و «پژو 207 سقف شیشه ای» هم 405 میلیون تومانی شد.

25 ایران