شهرخبر

سومین برد متوالی و تدارکاتی شاگردان کمپدلی در صوفیه

سومین برد متوالی و تدارکاتی شاگردان کمپدلی در صوفیه

تیم ملی والیبال زنان ایران برای سومین بار به مصاف جوانان ملی‌پوش بلغارستان رفت و این تیم را سه بر صفر شکست داد تا دیدارهای تدارکاتی خود در اردوی برون مرزی صوفیه را به پایان برساند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ تیم ملی والیبال زنان ایران که از روز 20 تیرماه اردوی تدارکاتی و برون مرزی خود را در بلغارستان آغاز کرده‌ است، عصر امروز (شنبه 25 تیر) برای سومین بار به مصاف تیم ملی جوانان بلغارستان رفت.

شاگردان کمپدلی در این دیدار در سه ست متوالی و با نتایج 25 بر 20، 25 بر 17 و 25 بر 17 بازی را به نفع خود به پایان رساندند تا در مجموع در سه بازی تدارکاتی و دوستانه با این تیم فاتح میدان باشند.

پوران‌زارع، آیتک سلامت، مهسا صابری، ریحانه کریمی، مهسا کدخدا، زهرا مغانی و نگار کیانی ترکیب آغاز کننده تیم ملی زنان ایران در این مسابقه بودند.

شبنم علیخانی، ستایش حسینی، زهرا کریمی، فاطمه امینی، تهمینه درگذنی، الهه پورصالح، محدثه مشتاقی، مائده برهانی و سیده نگار هاشمی دیگر بازیکنان تیم ملی والیبال زنان ایران در این اردو هستند که با نظر کمپدلی در دیدارهای تدارکاتی به میدان رفتند.

صدیقه اسلامی (سرپرست)، الساندرا کمپدلی (سرمربی)، فاطمه رشیدی، مهسا آراسته (مربیان)، زینب گیوه (مربی بدنساز) و سوزان چمنی (مترجم) اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال زنان در این اردو هستند.

تیم ملی والیبال ایران صبح فردا (یکشنبه 26 تیر) استراحت دارد و عصر نیز آخرین تمرین توپی خود را در صوفیه انجام خواهد داد. ملی‌پوشان روز دوشنبه 27 تیرماه به کشور بازخواهند گشت تا هشتمین اردوی آماده سازی این تیم نیز به پایان برسد.

تیم ملی والیبال زنان ایران خود را برای حضور شایسته در جام کنفدراسیون آسیا و بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی آماده می‌کند و در مسیر آماده‌سازی خود برای این رقابت‌ها پیش از این نیز هفت اردو برگزار کرده که یکی از آن‌ها به همراه چند دیدار تدارکاتی در صربستان انجام شده است.

 انتهای پیام