شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استرالیا#بسکتبال#چین

بسکتبال کاپ‌آسیا؛ جدال‌ تیم‌های قاره کهن برای کسب جواز صعود

بسکتبال کاپ‌آسیا؛ جدال‌ تیم‌های قاره کهن برای کسب جواز صعود

تهران- ایرنا- در ادامه رقابت‌های بسکتبال کاپ‌آسیا تیم‌های کره، اردن، استرالیا و چین برابر حریفان خود به پیروزی دست یافتند.

به گزارش ایرنا، رقابت‌های بسکتبال کاپ‌آسیا امروز با برگزاری چند دیدار دیگر دنبال شد که طی آن و از گروه اول عربستان با اردن و استرالیا با اندونزی به مصاف هم رفتند. در گروه دوم نیز بحرین با کره و چین با چین‌تایپه دیدار داشت.

در مسابقات امروز عربستان در برابر اردن با نتیجه ۷۴ بر ۶۴ شکست خورد تا دومین باخت خود را تجربه کند و استرالیا ۷۸ بر ۵۳ اندونزی میزبان را در خانه مغلوب کرد. در گروه دوم کره ۷۸ بر ۷۳ بحرین را از پیش رو برداشت و چین نیز دقایقی پیش با نتیجه ۹۵ بر ۹۰ چین تایپه را شکست داد.

این مسابقات فردا نیز ادامه خواهد یافت و در یکی از مهم‌ترین بازی‌ها از گروه سوم و از ساعت ۱۵ ایران برای صدرنشینی به مصاف ژاپن می‌رود و قزاقستان رو در روی سوریه قرار می‌گیرد. از گروه چهارم نیز هند با لبنان و فیلیپین با نیوزلند دیدار خواهند داشت.  

در رقابت‌های کاپ‌آسیا و در گروه نخست استرالیا، عربستان، اردن، اندونزی، در گروه دوم چین‌تایپه، چین، کره و بحرین، در گروه سوم ایران، ژاپن، قزاقستان و سوریه و در گروه چهارم نیز هند، لبنان، فیلیپین و نیوزلند حضور دارند.

پرونده این رقابت‌ها در روز دوم مرداد با مشخص‌شدن چهره قهرمان کاپ آسیا بسته خواهد شد و باید دید در پایان کدام تیم بر قله بسکتبال این قاره تکیه خواهد زد.