شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#فوتبال#تیم فوتبال

ناراحتی در اردوی پرسپولیس | جلسه ویژه کاپیتان‌ها با مدیر عامل

کاپیتان‌های تیم فوتبال پرسپولیس با ترک اردوی این تیم به دیدار مدیرعامل باشگاه رفتند.

كمال كامياني نيا اميد عاليشاه

به گزارش همشهری آنلاین ، اردوی تیم فوتبال پرسپولیس در حالی در یکی از هتل‌های تهران آغاز شده است که وضعیت مالی موجود در این تیم باعث گلایه‌هایی بین اعضای تیم شده است.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس که هفته گذشته سعی داشت آرامش را در تمرینات پیش فصل پرسپولیس حفظ کند از شاگردان خود خواست تا بدون توجه به این مسائل فرصتی را به باشگاه بدهند تا قراردادهای فصل گذشته را تسویه کنند.

عدم تحقق خواسته اعضای تیم سبب شد امید عالیشاه به همراه کمال کامیابی نیا راهی باشگاه شده و درباره این موضوع با رضا درویش مدیرعامل باشگاه صحبت کنند. آنها همچنین پیگیر مساله مالیاتی قراردادهای خود شدند تا بتوانند آنها را برطرف کرده و دچار مشکل در حساب‌های شخصی بانکی نشوند.

درویش به آنها قول داد مشکلات مالی تیم و مالیاتی آنها را قطعاً ظرف چند روز آینده حل خواهد کرد تا این دو بازیکن حاضر به بازگشت به اردوی داخلی پرسپولیس در تهران شوند.

کمال کامیابی نیا پس از خروج از ساختمان باشگاه پرسپولیس درباره دیدار با رضا درویش گفت: عضوی از باشگاه هستیم و طبیعی است برخی اوقات در دفتر باشگاه حاضر شویم. اینکه هر موضوعی را با حاشیه و شایعه شکل دهند کار درستی نیست. پرسپولیس در این فصل به دنبال آرامش و دستیابی به هدف خود است. من و امید عالیشاه برای پیگیری مساله مالیاتی در باشگاه حاضر شده بودیم.