شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#دولت#ریاست جمهوری#وزیر ورزش#رئیس جمهور

پیگیری های رئیس مرکز ارتباطات مردمی دولت «کار» دست قهرمان المپیک داد

پیگیری های رئیس مرکز ارتباطات مردمی دولت «کار» دست قهرمان المپیک داد

تهران- ایرنا- رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در جریان سفر رئیس جمهور به کرمانشاه با کیانوش رستمی دیدار کرد و وعده داد مشکل اشتغال این قهرمان ملی رفع شود؛ حجت الاسلام والمسلمین صالحی در تماسی با وزیر ورزش نیز خواستار تسهیل شرایط تمرین و آمادگی این وزنه بردار کشورمان برای حضور در مسابقات المپیک ۲۰۲۴ شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت ایرنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنبه ۲۳ تیر در بیست و هشتمین سفر استانی دولت، به دیار پهلوانان رفت و مهمان مردم خونگرم کرمانشاه بود. 

در جریان این سفر، رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری با کیانوش رستمی دارنده مدال طلای وزنه برداری در المپیک ۲۰۱۶ ریودوژانیروی برزیل و مدال نقره المپیک ۲۰۱۲ لندن و صاحب عنوان قهرمانی جهان در ۲۰۱۱ و ۲۰۱۴ که پس از وقوع زلزله سال ۹۶ در استان کرمانشاه مدال طلای بازی های المپیک ۲۰۱۶ خود را برای کمک به زلزله زندگان به حراج گذاشته بود، دیدار و گفت و گو کرد.  

کیانوش رستمی در این دیدار به بیان مشکلات و درخواست های خود از جمله مسأله اشتغالش پرداخت که حجت الاسلام والمسلمین صالحی در همان جلسه با وزرای ورزش و نفت تماس گرفته و موضوع را با آنها درمیان گذاشت؛ وی همچنین با بیان اینکه دولت مردمی خدمت به افتخارآفرینان برای مردم را وظیفه خود می داند، به قهرمان وزنه برداری کشورمان وعده داد خواسته های او را تا حصول نتیجه و رفع مشکل اشتغال وی پیگیری کند. 

بر اساس آخرین پیگیری های خبرنگار ایرنا، جواد اوجی وزیر نفت صبح امروز دستور لازم را برای حل مشکل اشتغال رستمی که در ۱۰ سال گذشته مسئولان وقت بارها قول داده بودند اما اقدامی در این زمینه نشده بود، صادر کرده است.

همچنین در پی گفت و گوی تلفنی حجت الاسلام والمسلمین صالحی با سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان نیز قرار شد شرایط ویژه ای به منظور تمرین و آمادگی رستمی برای حضور در رقابت های المپیک ۲۰۲۴ پاریس در نظر گرفته شود.

کیانوش رستمی بعد از دیدار با رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری از پیگیری های وی برای حل مشکلاتش قدردانی کرد و گفت: اینکه می بینی رئیس جمهور و مسئول ارتباطات مردمی دولت با حوصله و روی گشاده پای حرف های مردم می نشینند و به درخواست های آنها توجه دارند و کارها را سریع پیگیری می کنند، واقعاً ارزشمند و خوشحال کننده است.

وی همچنین به ظرفیت های گسترده استان کرمانشاه در حوزه های مختلف اشاره کرد و خواستار توجه مضاعف دولت به این استان به ویژه در حوزه ورزش قهرمانی برای افتخارآفرینی هرچه بیشتر ورزشکاران کشورمان و خرسندی مردم شد.