شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تور جهانی

پرونده تور جهانی تنیس زیر ۱۸سال با قهرمانی نماینده کشورمان بسته شد

پرونده تور جهانی تنیس زیر ۱۸سال با قهرمانی نماینده کشورمان بسته شد

تهران- ایرنا- پرونده مسابقات تور جهانی تنیس کمتر از ۱۸ سال در حالی بسته شد که نماینده کشورمان عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

به گزارش روز شنبه ایرنا، ‌فینال بخش پسران تور جهانی کمتر از ۱۸ سال (سطح ۴) در زمین‌های تنیس مجموعه‌ ورزشی آزادی برگزار شد و در نهایت یونس طلاور عنوان قهرمانی را به نام خود ثبت کرد.

در فینال این بخش یونس طلاور و کسری رحمانی برای تصاحب عنوان قهرمانی با هم دیدار کردند و در نهایت این بازی با نتایج ۳-۶ و ۴-۶ به سود یونس طلاور به پایان‌ رسید.

با برگزاری دیدار پایانی، طلاور عنوان قهرمانی، کسری رحمانی نائب قهرمانی و امیر علی قوام و محمود بینیچی از ترکیه نیز به طور مشترک سوم شدند.

در فینال دونفره پسران نیز تیم امیرعلی قوام – یونس طلاور با پیروزی (۳-۶ و ۱-۶) مقابل حریف خود از ترکیه صاحب عنوان قهرمانی شده و تنیسورهای ترکیه در جایگاه دوم ایستادند.

در این‌ دوره از رقابت‌ها و در بخش پسران، بازیکنانی از کشورهای ایران، چین، روسیه، بلاروس، ترکیه، پاکستان و در بخش دختران تنیسورهایی از ایران، روسیه، ترکیه و آفریقای جنوبی حضور داشتند.

به این ترتیب این مسابقات که از ۱۸ تیرماه در زمین‌های تنیس آزادی تهران آغاز شده بود، امروز با معرفی برترین‌ها به پایان رسید.

قهرمانی نماینده روسیه در بخش دختران رقابت‌های تور جهانی زیر ۱۸ سال

در آخرین روز رقابت‌های تور جهانی کمتر از ۱۸ سال دختران هم یاسمن یزدانی از ایران و پولینا اسکوپینت سوا از روسیه برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف یکدیگر رفتند.

در ست نخست این دیدار یاسمن یزدانی با نتیجه ۵-۷ مقابل حریف خود شکست خورد و در ست دوم بازی با نتیجه ۲-۶ به سود تنیسور روسیه به پایان رسید.

به این ترتیب نماینده روسیه صاحب عنوان قهرمانی شد، یاسمن یزدانی عنوان نائب قهرمانی را از آن‌ خود کرد. فاطمه سادات زنجانی و درسا چراغی نیز به طور مشترک سوم شدند.

همچنین پیش از این و با انجام فینال دونفره، نمایندگان روسیه با نتیجه ( ۶-۳، ۳-۶ و ۶-۱۰ ) مقابل فاطمه سادات زنجانی از ایران -وزوکو مولوا از آفریقای جنوبی به برتری رسید و جایگاه نخست را به نام خود ثبت کرد. زنجانی از ایران و مولوا از آفریقای جنوبی عنوان نائب قهرمانی را بدست آوردند.