شهر خبر

بیاتی در تذکر شفاهی:

عدم تضمین اقتصادی توسط آمریکا مانع پیشرفت مذاکرات است

عدم تضمین اقتصادی توسط آمریکا مانع پیشرفت مذاکرات است

نماینده مردم تفرش در مجلس شورای اسلامی گفت: اینکه رسانه‌های معاند می‌گویند سپاه مانع به نتیجه رسیدن مذاکرات است، دروغ است، در واقع عدم تضمین اقتصادی توسط آمریکا مانع پیشرفت مذاکرات است.

به گزارش خبرنگار مهر، ولی الله بیاتی نماینده مردم تفرش در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز (شنبه، ۲۵ تیرماه) در نشست علنی مجلس در تذکر شفاهی خطاب به هیئت رئیسه، گفت: هیئت رئیسه درخواست‌هایی که نمایندگان در نطق‌ها بیان می‌کنند را توسط معاونان پارلمانی پیگیری کند و گزارش آن را به نمایندگان مجلس ارائه دهد.

وی تصریح کرد: هرچند براساس قانون اساسی هر وزارتخانه می‌تواند ۳ ماه با سرپرست اداره شود؛ اما وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارتخانه بسیار مهمی است که ۳۸ درصد وظیفه دولت مانند حوزه بازنشستگان، کارگران، تعاونی‌ها و بسیاری از هلدینگ‌های اختصاصی را بر عهده دارد؛ بنابراین دولت هرچه سریع‌تر نسبت به معرفی و تعیین تکلیف این وزارتخانه اقدام کند.

بیاتی عنوان کرد: زمانی که برجام به جامعه تحمیل شد هدف اصلی آن حذف تحریم‌ها و منفعت اقتصادی مردم بود، اکنون مذاکره‌کنندگان باید به این مهم توجه کنند. اگر این موضوع برای رفع مشکلات مردم و بهبود معیشت مردم نباشد، ارزشی ندارد.

نماینده مردم تفرش در مجلس بیان کرد: اینکه رسانه‌های معاند بیان می‌کنند سپاه مانع به نتیجه رسیدن مذاکرات است، دروغ است. در واقع عدم تضمین اقتصادی توسط آمریکا مانع پیشرفت مذاکرات است.

وی با اشاره به فعالیت معاندان، شبکه‌ها و رسانه‌های بیگانه خطاب به آنها، گفت: همه نمایندگان مجلس شورای اسلامی مدافع نظام و دلسوز مردم هستند، بنابراین شیطنت‌های تبلیغی شما و منافقان هیچ خللی در عزم و اراده نمایندگان در دفاع از ولایت فقیه و نظام نخواهد گذاشت. مردم اثبات کردند در مقابل دشمن ید واحدی در مبارزه با استکبار دارند.

بیاتی با بیان اینکه بازنشستگان کشوری، لشگری و تامین اجتماعی به دنبال احقاق حقوق خود هستند، خاطرنشان کرد: باید مطابق بودجه و مصوبات مجلس اقدامات لازم در این حوزه انجام شود.