شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#فوتبال#تیم فوتبال

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان در بروجن و تهران اردوی تدارکاتی برگزار می‌کند

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان در بروجن و تهران اردوی تدارکاتی برگزار می‌کند

آبادان - ایرنا - سرپرست موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان گفت: تیم فوتبال صنعت نفت برای آمادگی بیشتر در فصل آتی لیگ برتر، ۲ مرحله اردوی تدارکاتی در بروجن و تهران برگزار خواهد کرد.

جهانگیر کی‌شمس روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: پس از جذب چند بازیکن و تمدید بازیکنان مورد نظر کادر فنی، تیم صنعت نفت برای برگزاری اردوی ۱۰ روزه عازم بروجن در چهارمحال و بختیاری شد.
وی افزود: با پایان یافتن این اردو، تیم برای برگزاری دومین مرحله اردوی تدارکاتی به تهران اعزام خواهد شد تا تمرینات و بازی‌های دوستانه خود را دنبال کند.
سرپرست موسسه فرهنگی ورزشی صنعت‌نفت آبادان گفت: برگزاری مسابقات دوستانه با تیم‌های لیگ برتری و دسته اولی از جمله برنامه‌های کادر فنی برای ایجاد هماهنگی بین بازیکنان تیم است که تا آغاز لیگ آتی بازیکنان به مرز آمادگی برسند.
کی‌شمس بیان کرد: تیم آینده روشنی دارد و به طور قطع نسبت به فصل پیش نتایج بهتری کسب خواهد کرد زیرا بازیکنان باکیفیتی جذب شدند و در کنار آنان بازیکنان جوانی هستند که آینده فوتبال آبادان را رقم خواهند زد.
وی با اشاره به جذب بازیکنان خارجی گفت: چند بازیکن خارجی توسط کادر فنی به باشگاه معرفی شدند که در حال مذاکره با آنها هستیم و سعی می‌شود پیش از آغاز لیگ آنها را جذب تیم کنیم.
سرپرست موسسه فرهنگی ورزشی صنعت‌نفت آبادان افزود: تیم برای هماهنگی به زمان نیاز دارد و باید حمایت همه جانبه شود؛ اکنون زمان حمایت از سوی هواداران و مسوولان است و امیدواریم این حمایت دریغ نشود.
بیست و دومین دوره لیگ برتر فوتبال از اواخر مرداد امسال آغاز خواهد شد.