شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران

علیپور: دارت در مسیر توسعه و پیشرفت گام برمی‌دارد

علیپور: دارت در مسیر توسعه و پیشرفت گام برمی‌دارد

تهران - ایرنا - رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی با تاکید بر اینکه دارت در مسیر توسعه و پیشرفت گام برمی‌دارد، گفت: این رشته پرمخاطب و پرطرفدار به کل جامعه و خانواده ها نفوذ کرده است.

به گزارش ایرنا، محمد علیپور در مجمع عمومی انجمن دارت کشور که با حضور روسای کمیته دارت استان‌ها و اعضای مجمع در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد با تاکید بر اینکه دارت هرچه جلوتر می‌رود به موفقیت و پیشرفت نزدیک می‌شود، خاطرنشان کرد: این رشته پرمخاطب و پرطرفدار به کل جامعه و خانواده ها نفوذ کرده که لازم است در این بین از مدیریت این رشته قدردانی کنم.

سپس کامبیز ایوب‌زاده رییس انجمن دارت گزارشی از عملکرد و فعالیت‌های دارت در سال ۱۴۰۰ و تلاش‌های فراوان در جهت عدم توقف توسعه این رشته در ایام کرونا گزارش جامعی ارائه کرد.

در ادامه «کیکاوس سعیدی» دبیرکل کمیته ملی المپیک با تقدیر از فعالیت و مدیریت دارت در سطح کشور تاکید داشت: انجمن دارت یک مجموعه موفق و کارنامه‌دار است که هم در بعد همگانی و هم در سطح قهرمانی گام‌های موثری در ورزش ایران برداشته بخصوص در ۴ سالیان اخیر و این بخاطر مدیریت مدیر خوشفکر و جوانی مثل ایوب‌زاده بوده است.

در این مجمع تقویم ورزشی انجمن دارت برای سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ که بر اساس تقویم فدراسیون جهانی تهیه و تنظیم شده با توضیحات مازیار موسوی رییس کمیته فنی انجمن دارت ارائه و با رای مجمع به تصویب رسید.

در خلال این نشست از زحمات «محمدحسین فاضلی» دبیر قبلی انجمن تقدیر شد و «حمیدرضا مومنی» به عنوان دبیر جدید انجمن دارت کشور معرفی شد.

ارائه گزارشی از فعالیت‌های آموزشی توسط دکتر «محمدرضا شهابی» رییس کمیته آموزش انجمن دارت از اهم برنامه‌های این نشست بود.