شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#اینتر#یوونتوس

ادامه با دست پس زدن و با پا پیش کشیدن اینتر برای جذب دیبالا

ادامه با دست پس زدن و با پا پیش کشیدن اینتر برای جذب دیبالا

باشگاه اینتر که به نظر می‌رسید از خرید ستاره سابق یوونتوس منصرف شده، اکنون قصد دارد با مشتری پر و پا قرص مهاجم آرژانتینی وارد رقابت شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری توتومرکاتووب، بلاتکلیفی باشگاه اینتر برای خرید پائولو دیبالا همچنان ادامه دارد.

دو هفته قبل اعلام شد این باشگاه از خرید ستاره سابق یوونتوس منصرف شده است. در ادامه خبرهای دیگری منتشر شد مبنی بر اینکه نراتزوری او را می‌خواهد اما به شرط فروش ادین ژکو و خواکین کورئا. اکنون اما خبر دیگری شنیده می‌شود؛ اینکه با وجود عدم انتقال ژکو و کورئا، اینتری‌ها قصد دارند با رم که پیشتاز کورس جذب دیبالا است، رقابتی جدید را آغاز کنند.

دیبالای 28 ساله پس از پایان قراردادش با یوونتوس و امتناع بانوی پیر از تمدید قراردادش، بازیکن آزاد است. در حالی که در ابتدای تابستان از چند تیم از جمله منچستریونایتد و ناپولی به عنوان مشتری این بازیکن آرژانتینی نام برده می‌شد، اکنون به نظر می‌رسد که تنها رم و اینتر شانسی واقع‌بینانه برای خرید او دارند. در این میان هر یک از این دو تیم امتیازات و شرایطی را برای دیبالا فراهم می‌کنند که تصمیم‌گیری را برای او سخت می‌کند. رم پیشنهاد مالی بهتری به بازیکن داده و گفته می‌شود که حاضر است سالانه بالغ بر 6 میلیون یورو به او حقوق بدهد. در طرف دیگر اینتر با وجود پیشنهاد حقوقی پایین‌تر فرصت بازی در لیگ قهرمانان اروپا را برای بازیکن فراهم می‌کند.

ظاهراً بلاتکلیفی درباره آینده، باعث ناراحتی و اضطراب دیبالا شده است و او به مدیربرنامه‌هایش گفته که تا هفته آینده تکلیفش را مشخص کند تا از اردوی‌های پیش فصل جا نماند.

انتهای پیام/