شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#انتخابات#فدراسیون فوتبال

واعظ‌آشتیانی: فدراسیون به جایی برای لابی‌گری تبدیل است/ کمیته انتخابات استقلال ندارد

واعظ‌آشتیانی: فدراسیون به جایی برای لابی‌گری تبدیل است/ کمیته انتخابات استقلال ندارد

تهران- ایرنا- نامزد انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون تبدیل به جایی برای لابی‌گری، باندبازی و قبیله‌گرایی شده و اگر این روند اصلاح نشود، روز به روز اوضاع بدتر خواهد شد.

امیررضا واعظ‌آشتیانی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا در خصوص صلاحیت انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال اظهار داشت: وقتی زمانی را برای انتخابات مقرر می‌کنند، باید تعطیلی‌ها را هم در نظر داشته باشند و جزو روزهای کار محاسبه نشود. طول زمان ۵۰ روزه به تنهایی ملاک نیست و باید به دلیل روزهای تعطیل، زمان ثبت‌نام را تمدید کنند. پنج نفر از اعضای مجمع حاضر هستند برای تائید من امضا بدهند و باید زمان را برای اصلاح مدارک کسانی که در زمان مقرر ثبت‌نام کرده‌اند، تمدید کنند و به نظرم اگر این کار را نکنند، شیطنت‌هایی در روند انتخابات در جریان است.

وی افزود: دبیر کمیته انتخابات ۲ روز تمدید را برای انتخابات در نظر گرفت و دبیر فدراسیون آن را رد کرد؛ این کارها نشان‌دهنده سیاسی‌بازی‌ و تبعیض است و در واقع استقلال کمیته را زیر سوال می‌برند.

مدیرعامل اسبق باشگاه فوتبال استقلال با اشاره به ائتلاف‌ها و تبانی‌ها عنوان کرد: من کارم را فقط با خدا بستم که به فدراسیون بیایم و خدمت کنم. مثل بقیه نامزدها برنامه‌ام را ارائه می‌کنم و برحسب سابقه و توانمندی‌ها افراد مجمع می‌توانند انتخاب کنند. شعارم انتخاباتی من تحول است و در برنامه‌هایم به دنبال اجرایی کردن درست آن نیز هستم.

وی ادامه داد: با قدرت در این انتخابات رقابت می‌کنم اما در مقابل حذف غیر منصفانه افراد به دلایل رفاقتی و سیاسی می‌ایستم زیرا باید انتخابات کاملا درست و قانونی انجام شود.

نامزد انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال در مورد وضعیت فعلی این فدراسیون خاطرنشان کرد: فدراسیون فوتبال تبدیل به مکانی برای باندبازی و قبیله‌گرایی شده و اگر درست نشود روز به روز اوضاع این ورزش بدتر شده و مثل حالا همراه با سوء مدیریت‌ها، شاهد مسابقات بی‌حاشیه و آرام نخواهیم بود. مهم‌ترین مسئله، انتخاباتی پرشور و سالم است نه رای آوردن با لابی و التماس.