شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#وزنه‌برداری

حضور سجادی در کمپین بدنسازی اتفاق خوبی بود/ پاورلیفتینگ ۲۰ برابر وزنه‌برداری مخاطب دارد

حضور سجادی در کمپین بدنسازی اتفاق خوبی بود/ پاورلیفتینگ 20 برابر وزنه‌برداری مخاطب دارد

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: پاورلیفتینگ 20 برابر وزنه‌برداری مخاطب دارد.

عبدالمهدی نصیرزاده، رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، در خصوص برگزاری دور جدید رقابت‌های لیگ پاورلیفتینگ در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: ما سال گذشته اولین دوره این مسابقات را برگزار کردیم و حالا هم شرایط برای برگزاری مرحله جدید فراهم شده است که خوشبختانه قرعه کشی رقابت‌ها را در روزهای اخیر انجام دادیم و به زودی مسابقات برگزار خواهد شد.

وی افزود: البته برگزاری لیگ برای پاورلیفتینگ باید زودتر از اینها رخ می‌داد چون تجربه و استقبال فعالین حاضر در این رشته ثابت کرد پتانسیل بالایی در پاورلیفتینگ داریم. رشته‌ای که سه دهه است در کشورمان فعال است اما تازه دو سال است که لیگ آن برگزار می‌شود، مخاطبین این رشته حداقل 20 برابر رشته المپیکی مانند وزنه برداری است اما چون رشته سختی‌ است کمتر به آن پرداخته شده است. ما درصدد هستیم با روشن نگه داشتن چراغ لیگ نوپا این رشته را زنده نگه داریم تا در سال های آینده شاهد حضور باشگاه‌های بزرگی در لیگ باشیم. البته تا به امروز هم موفق عمل کردیم همین که حالا باشگاه‌هایی چون ذوب آهن، حفاری و دانشگاه آزاد در لیگ شرکت کردند نشان می‌دهد که خوشبختانه مسیر خوبی تا به امروز طی شده است.

نصیرزاده در خصوص عضویت فرشید سلطانی در تالار مشاهیر ìpf گفت: سلطانی در حال حاضر علاوه بر داشتن مسئولیت ریاست انجمن پاورلیفتینگ فدراسیون بدنسازی ایران، ریاست فدراسیون پاورلیفتینگ آسیا را برعهده دارد و به عنوان عضو هیئت رئیسه فدراسیون جهانی نیز فعالیت می‌کند قطعا افتخار بزرگی برای ماست. این اتفاق در سالگرد 50 سالگی تاسیس فدراسیون جهانی پاورلیفتینگ رخ داد. آقای سلطانی در واقع نخستین ایرانی است که این سمت را عهده دار شده است.

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با اشاره به حضور حمید سجادی در نخستین کمپین بدنسازی برای سلامت، بیان کرد: اخیرا نخستین کنگره یا بهتر بگویم کمپین بدنسازی برای همه، برای سلامتی برگزار شد که مهمترین اتفاق آن حضور وزیر ورزش و جوانان در این کمپین بود چرا که بعد از 15 سال این اتفاق رخ داد و قطعا برای خانواده پرورش اندام باعث سرافرازی بود. رشته بدنسازی در این سالها خیلی مورد توجه مسئولین عالی رتبه نبوده ولی این حضور باعث دلگرمی همه ما شد.

خبرنگار: علی شفیعی ‌جم

انتهای پیام