شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ترکیب اصلی#بازیکنان

همه تیم‌ها برای متوقف کردن «استقلال قهرمان» می‌آیند/ بازیکنان ترکیب اصلی نباید احساس امنیت کنند

همه تیم‌ها برای متوقف کردن «استقلال قهرمان» می‌آیند/ بازیکنان ترکیب اصلی نباید احساس امنیت کنند

پیشکسوت استقلال درباره انتخاب ساپینتو به عنوان سرمربی جدید، بازار نقل و انتقالات و لیگ آینده به صحبت پرداخت.

بهروز پرورش‌خواه در گفت وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص سرمربی تیم استقلال اظهار داشت: رزومه کاری ریکاردو ساپینتو را در رسانه‌ها مطالعه کردم که شامل یک قهرمانی بوده است. به هر حال او در فوتبال اروپا فعال بوده و امیدوارم در استقلال موفق باشد. هرچند که بابت صحبت‌های او در معارفه انتقاد دارم.

وی ادامه داد: ساپینتو در مراسم معارفه گفت می‌خواهم چند قهرمانی برای استقلال بیاورم اما وقتی هنوز تدارک دیگر تیم‌ها را مشاهده نکرده، چگونه می‌خواهد این کار را انجام دهد؟ در هر صورت به عنوان یک استقلالی برای او آرزوی موفقیت می‌کنم. او حالا یاران مورد نیاز را جذب کرده و تمریناتش هم شروع شده. هنوز لیست مازاد اعلام نشده و  ساپینتو می‌تواند بازیکنان موردنظرش برای فصل آینده را انتخاب کند. بنابراین جای بهانه‌‌ای برای بازیکنان تحمیلی برای او وجود ندارد. به هر حالا امیدوارم در کارش موفق باشد.

هافبک اسبق استقلال که سابقه کار با یورگن گده در کشاورز را دارد در ادامه گفت: به طور مثال گده دیسپلین خاصی داشت و به طور کلی مربیان خارجی اهل نظم و انضباط هستند. شما نگاه کنید بازیکنان ما در کشورهای دیگر در سطح متوسطی قرار دارند زیرا آن جا شرایط بسیار متفاوت است و مربیان اهمیت نمی‌دهند

پرورش‌خواه درباره تقویت استقلال در فصل نقل و انتقالات اظهار داشت: استقلال صددرصد باید بیشتر تقویت شود. اعتقاد دارم تیمی که قهرمان شده هم باید بازیکن درجه یک بگیرد تا خیال بازیکنان قبلی بابت جایگاه‌شان راحت نباشد و احساس امنیت نکنند. تیمی که قهرمان شده باید نیمکتش هم به اندازه تیم اصلی قوی باشد.

501

وی عنوان کرد: من هم موافقم که سرمربی دیر انتخاب شد و روند انتخاب سرمربی کند پیش رفت اما اعتقادی به اینکه استقلال در هفته‌های اول ناکام است و باید به سرمربی فرصت بیش از حد داد را ندارم. همه تیم‌ها یک فرصت برابر برای نقل و انتقالات دارند و مربی بسیاری از تیم‌ها هم تغییر کرده است. خود ساپینتو از روز اول اعلام کرد قهرمانی می‌خواهم و بازیکنان خوبی هم جذب شده‌اند پس مشکلی نیست. بازیکنان البته باید حواس‌شان را جمع کنند زیرا همه تیم‌های برای متوقف کردن قهرمان به زمین می‌آیند. استقلال سال گذشته شکست نداشته و قطعا همه می‌آیند تا مقابل این استقلال برنده شوند.

پرورش‌خواه درباره دیگر مدعیان گفت: دورادور از روند دیگر تیم‌ها هم خبر دارم. به هر حال هیچ تیمی در لیگ برتر ضعیف نیست و همه برای موفقیت می‌آیند اما استقلال، سپاهان و پرسپولیس همیشه مدعی‌اند. به عنوان یک استقلالی اما امیدوارم آبی‌پوشان در لیگ آینده موفق ظاهر شوند و به نتایج خوبی دست پیدا کنند.

خبرنگار: علی رضایی

انتهای پیام