شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#کرمانشاه#رییس جمهور#جمعه#آیت الله

خطیب جمعه کرمانشاه : به رییس جمهور یادآور شدم ، بیکاری در کرمانشاه غوغا می‌کند

خطیب جمعه کرمانشاه : به رییس جمهور یادآور شدم ، بیکاری در کرمانشاه غوغا می‌کند

ایرنا نوشت: آیت الله علما بابیان اینکه جنگ تحمیلی در این استان شروع و به پایان رسید، گفت: حق مردم و جوانان کرمانشاهی بیکاری نیست، اگر رییس جمهور کاری از دستش بربیاید دریغ نمی‌کند و خدمتگزار مردم است.

آیت الله «مصطفی علما» در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه در مسجد جامع این شهر افزود: نکاتی که دیروز به رییس جمهور مردمی یادآور شدم یکی راجع به بیکاری بود. بیکاری در کرمانشاه غوغا می‌کند و همه بر این موضوع اجماع دارند.

وی اضافه کرد: مسکن، بالا بودن اجاره خانه، مشکل ازدواج جوانان، عفاف و حجاب و مسایل فرهنگی از دیگر موضوعاتی بود که در جلسه شورای اداری با حضور رییس جمهور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه گفت: قبلا مهریه ها پنج تا ۱۰ سکه بود اما الان زیاد شده است. باید راجع به ساده گرفتن مهریه و ازدواج تلاش کنیم. الگوهایی که در جامعه داریم دنیا ندارد. حضرات معصومه، فاطمه و زینب از الگوهایی هستند که باید از آنها تبعیت کنیم.

خطیب جمعه کرمانشاه : به رییس جمهور یادآور شدم ، بیکاری در کرمانشاه غوغا می‌کند

آیت الله علما همچنین عنوان کرد: در نشست شورای اداری استان با حضور آیت الله سید «ابراهیم رییسی» رییس جمهور، در باره خام فروشی نیز صحبت شد که باید از خام فروشی در استان و کشور جلوگیری شود که به ضرر کشور است.

وی تاکید کرد: کشور ما روی زر خوابیده و اگر خوب عمل کنیم هیچ احتیاجی به بیگانگان نداریم. بیش از ۱۰۰ نوع معدن داریم و گاز و نفت ما حرف اول را در دنیا می‌زند. وحدت، معنویت، سیاست و مقاومت را باید در پیش بگیرم و نگاه به غرب نداشته باشیم.

۲۱۲۳۱