شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#وریا غفوری#خندوانه#جناب خان#رامبد جوان

ببینید | سانسور اسم وریا غفوری در خندوانه | پاسخ عجیب رامبد جوان؛ واکنش جناب‌ خان | شبکه نسیم توضیح داد

پنجشنبه شب ۲۳ تیر ماه در مسابقه اسم و فامیل در برنامه خندوانه به طرز عجیبی نام وریا حذف شد. رامبد جوان و محمد بحرانی صداپیشه جناب خان به این موضوع واکنش نشان دادند و عذرخواهی کردند.

خندوانه - رامبد جوان

به گزارش همشهری آنلاین، پنجشنبه شب ۲۳ تیر ماه در مسابقه اسم و فامیل در برنامه خندوانه به طرز عجیبی نام وریا حذف شد و نام دیگری جایگزین آن شد. تصاویر این سانسور به سرعت در شبکه‌های مجازی وایرال شد و درنهایت پاسخ رامبد جوان و عذرخواهی محمد بحرانی صداپیشه جناب خان را در پی داشت.

ببینید | توضیح عجیب رامبد جوان برای پاک کردن اسم وریا: برنامه مجوز پخش نمی‌گرفت!

رامبد جوان مجری برنامه تلویزیونی خندوانه با انتشار ویدیویی از خود در مورد سانسور نام وریا در قسمتی از این برنامه توضیحاتی داد.

توضیح محمد بحرانی و عذرخواهی از وریا غفوری

محمد بحرانی، صداپیشه شخصیت محبوب جناب‌خان در برنامه خندوانه نیز به اتفاقات شب گذشته این برنامه واکنش نشان داد. محمد بحرانی که از مهم‌ترین عوامل این برنامه محسوب می‌شود، در توضیحی که در صفحه اینستاگرامش استوری کرده، از وریا غفوری عذرخواهی کرده است.

بحرانی در متن استوری اینستاگرامی‌اش نوشت: «اتفاقی که دیشب در برنامه خندوانه افتاد اتفاق بسیار ناخوشایندی بود. این اتفاق ناخوشایند به عقیده من حتما شایسته یک عذرخواهی است. هرچند بنده در هنگام ضبط بخش مسابقه در برنامه دیشب حاضر نبودم که اگر حاضر می‌بودم حتما ری‌اکشن نشان می‌دادم. در هرحال به خاطر اتفاق رخ داده هرچند عملا نقشی در آن نداشتیم به سهم خودم، تمام قد و صمیمانه از جناب آقای وریا غفوری و همچنین تمام شما بینندگان عزیز عذرخواهی می‌کنم. متشکرم. در ضمن ضبط خندوانه دو سه روز پیش به پایان رسیده لذا ما عملا امکان عذرخواهی در خود برنامه را نداریم.»

ماجرا از این قرار بود که طی بازی اسم و فامیلی که میان شرکت‌کنندگان برگزار می‌شد، وقتی روی تخته سفید نام وریا نوشته شد، در نمای بعدی این نام به وحید تغییر داده شد.

توضیحات شبکه نسیم درباره حذف نام وریا | سلیقه خندوانه بود

 شبکه نسیم با انتشار اطلاعیه‌ای این رویکرد را به «سلیقه و نظر تیم تولید برنامه» مربوط دانست. در متن این اطلاعیه که توسط روابط عمومی شبکه آمده است:

«در پی رویداد پخش شده در مسابقه "قاتی بازی" در برنامه "خندوانه" شب گذشته ، پنجشنبه ۲۳ تیرماه، به اطلاع مخاطبان گرامی و فهیم شبکه نسیم می‌رسانیم که این شبکه هیچ گونه محدودیت و ممنوعیتی در پخش اسامی فرد خاصی نداشته و تصمیم اتخاذ شده، سلیقه و نظر تیم تولید برنامه "خندوانه" بوده و هیچ گونه ارتباطی با سیاست‌های سیما و شبکه نسیم ندارد.»