شهر خبر

کلهر: برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی البرز الگویی برای سایر استان‌ها خواهد بود

کلهر: برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی البرز الگویی برای سایر استان‌ها خواهد بود

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: اولین جشنواره فرهنگی ورزشی کشور با هدف ایجاد و افزایش نشاط اجتماعی جوانان در البرز افتتاح شد که این استقبال هیات های ورزشی و سازمانهای مردم نهاد را به فال نیک میگیریم.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سینا کلهر در جدیدترین گفت و گوی خود برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی توسط البرز الگویی برای کشور و برگزاری در مقاطع دیگر دانست و افزود: این حجم گردآوری جامعه بزرگ ورزش و جوانان نشان از اتحاد و یکپارچگی می دهد که همه امروز آمدند تا نشان دهند که می توان در کنار هم یک جشنواره بزرگ را برگزار کرد.

دکتر در خصوص حضور جوانان در این نمایشگاه گفت: حضور جوانان حاضر در سازمان های مردم نهاد به منظور ارائه و معرفی دستاوردها و ظرفیت های آنها چشمگیر و قابل توجه بود.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان ،برگزاری نمایشگاه و جشنواره فرهنگی ورزشی را فرصتی برای توسعه ورزش های همگانی و قهرمانی دانست و افزود: برگزاری نمایشگاه و جشنواره فرهنگی ورزشی توسط اداره کل ورزش و جواندن یکی از جذاب ترین و پربازدیدترین رویدادهای ورزشی در این استان رقم خورد .

وی خاطر نشان کرد: گرداوری تعداد چشمگیری از جوانان و ورزشکاران در البرز باوجود سختی ها و دشواری های فراوان به خوبی و با عملکردی مطلوب توسط این استان انجام شده است. حضور عموم مردم و بهره گیری از فرصت ها و امکانات موجود در حوزه های ورزشی و دستاوردهای جوانان چشمگیر و قابل تحسین بود.

انتهای پیام