شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ورزشکار#رادیو

تهیه‌کننده رادیو ورزش: رادیوی تخصصی ورزش بانوان یکی از حامیان موثر زنان ورزشکار است

تهیه‌کننده رادیو ورزش: رادیوی تخصصی ورزش بانوان یکی از حامیان موثر زنان ورزشکار است

رقیه آقازاده تهیه‌کننده رادیو ورزش گفت: بانوان مسلمان و ورزشکار مخصوصا کشور ما واقعا نیاز به حمایت دارند و باید در این زمینه پیش قدم باشد و رادیوی تخصصی ورزش بانوان یکی از همین اقدامات موثر است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ رقیه آقازاده تهیه‌کننده شبکه رادیویی ورزش در مصاحبه‌ای با خبرنگار این شبکه درباره افتتاح کانال ورزش بانوان اظهار داشت: من فکر می‌کنم که بانوان مسلمان ورزشکار، مخصوصا کشور ما واقعا نیاز به حمایت دارند و باید در این زمینه پیش قدم باشد. رادیوی تخصصی ورزش بانوان یکی از همین اقدامات مهم و موثر در حمایت از این بانوان است. امیدوارم روزی جوامع به این بلوغ برسند که برای این اعتقادات باید ارزش قائل باشند و مسابقات بانوان را در سالن‌های سرپوشیده و صرفا با خود بانوان برگزار کنند تا بانوان مسلمان هم بتوانند حتی در چنین فضایی بدون حجاب بازی خود را راحت انجام دهند. از نظر من کمترین کاری که از عهده آن برآمده، داشتن یک بخش رادیویی است.

تهیه کننده رادیو ورزش درباره انتظارات خود از کانال ورزش بانوان گفت: این کانال اگر هدفمند نباشد و نقشه راه نداشته باشد بعد از مدتی به روزمرگی تبدیل شده و قادر به حل بسیاری از مسائل نیست.

وی ادامه داد: اگر قرار است این کار موفق باشد باید هدفگذاری شده و چشم‌اندازی سالیانه برای کانال تعریف کنیم. برای مثال ابتدا ضعف‌ها در ورزش بانوان مشخص شود و طبق همان برنامه‌سازی را انجام دهیم. در ورزش قهرمانی بانوان ما نمی‌توانند بدون اجازه همسر از کشور خارج شوند یا اینکه در حوزه ورزش همگانی بانوان ما به جای ورزش یا حفظ سلامتی متاسفانه به سمت عمل‌های زیبایی می‌روند. درصورتی که جوانی و زیبایی با ورزش در ارتباط است. آمار ما در زمینه جراحی‌های زیبایی می‌تواند یکی از اهداف کانال باشد که ورزش را جایگزین جراحی زیبایی کنند.

انتهای پیام