شهر خبر

منتقمی: امیدوارم وضعیت نیمکت تیم ملی مشخص شود/ پرسپولیسی‌ها می‌توانند موفقیت‌های گذشته خود را تکرار کنند

منتقمی: امیدوارم وضعیت نیمکت تیم ملی مشخص شود/ پرسپولیسی‌ها می‌توانند موفقیت‌های گذشته خود را تکرار کنند

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس عقیده دارد که الان زمان مناسبی برای قضاوت در مورد شرایط این تیم و باشگاه پرهوادار نیست.

بهروز منتقمی، مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به حضورش در فدراسیون فوتبال اظهار داشت: به منظور ملاقات با دوستان و ثبت نام به فدراسیون مراجعه کردم. پس از بررسی ها مشخص شد با توجه به قانون بازنشسته ها امکان ثبت نامم برای انتخابات ریاست فدراسیون وجود ندارد. همه ما برای موفقیت و سربلندی مملکت تلاش می‌کنیم و برای دوستان که قرار است این مسئولیت را بپذیرند آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم تیم ملی هم در جام جهانی 2022 قطر عملکرد خوبی داشته باشد.

وی در ادامه در خصوص وضعیت پرسپولیس تاکید کرد: فصل شروع نشده به همین دلیل بر این باور هستم الان زمان مناسبی برای قضاوت در مورد عملکرد کادر فنی و مدیریت نیست و نمی توان در این باره قضاوت کرد اما دوست دارم این تیم موفق و سربلند باشد چرا که موفقیت پرسپولیس عایدی بزرگی برای تیم ملی دارد.

مدیرعامل سابق پرسپولیس درباره روند موفقیت‌های سال‌های اخیر این تیم افزود: پرسپولیس در گذشته ها برای رسیدن به موفقیت تلاش می کرد اما در نهایت یک مربی باعث تحول و دگرگونی این مجموعه شد. پرسپولیس با حضور برانکو موفقیت های متوالی را به دست آورد و امیدوارم این روند در سال‌های پیش رو نیز تکرار شود.

507

این مدیر فوتبالی کشورمان در مورد اتفاقات انتخابات فدراسیون و همینطور تیم ملی و سرمربی آن به خبرنگار برنا گفت: امیدوارم ماجرای پیش آمده زودتر جمع شده و تیم ملی هم سر و سامان بگیرد. برگزاری انتخابات فدراسیون و روشن شدن سرمربی تیم ملی می‌تواند به سود فوتبال باشد.

مشاور صالحی امیری در خصوص کاندیداتوری ریاست فعلی کمیته ملی المپیک در انتخابات پیش رو تصریح کرد: فعلاً که برنامه ای برای حضور در انتخابات ندارد. این انتخابات قرار است شهریور ماه انجام شود و در فاصله چند روز با فدراسیون فوتبال وضعیت کمیته ملی المپیک مشخص می شود.

از منتقمی سوال کردیم قرار نیست خودش کاندیدای حضور در انتخابات کمیته ملی المپیک شود که وی در پاسخ به این سوال گفت: فعلا چنین تصمیمی ندارم.

خبرنگار: علی شفیعی جم

انتهای پیام