شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#زنجان

پیشرفت در ورزشهای رزمی محصول همدلی است

پیشرفت در ورزشهای رزمی محصول همدلی است

زنجان - ایرنا - رئیس فدراسیون ورزش های رزمی گفت: پیشرفت و موفقیت در تمام امور بخصوص ورزش رزمی محصول همدلی و یکدستی است‌ و به این موضوع باید توجه جدی داشت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، یوسف بهتری روز پنجشنبه درمجمع انتخابات  هئیت رئیسه ورزش رزمی، زنجان با اشاره به دوران اوج و شکوفایی ورزش رزمی این استان افزود: فدراسیون ورزش های رزمی، از این استان  با توجه به سابقه درخشان در انواع سبک های ورزشی حمایت خواهد کرد تا با همت بلند و تلاش  مسوولان  و ورزشکاران شاهد قوت و احیای ورزش های رزمی همانند گذشته در استان  باشیم.  

وی رفاقت و دستگیری را عامل بسیار مهم موفقیت در ورزش های رزمی عنوان کرد و گفت: نقطه عطفی برای انجام کار های بزرگ و موثر در استان باشید تا به سمت تعالی و شکوفایی ورزش رزمی حرکت کرد.

رئیس فدراسیون ورزش های رزمی کشور با تاکید بر رعایت اخلاقیات و اجتناب از اختلافات ادامه داد: انتظارات معقول و به جا بسته به امکانات و اختیارات، برای استان فراهم خواهد شد.

وی اظهار داشت: بر این اساس  باید از تمام ظرفیت ها استفاده  کرده و با پیروی از خط مشخص فدراسیون اقدامات لازم را انجام  داده، هماهنگی و مشورت در امور  با اداره کل ورزش و جوانان  همچنین فدراسیون کل ورزش های رزمی باید مورد توجه باشد.

بهتری خاطر نشان کرد: رعایت صداقت و اخلاقیات، احترام به مربی، کادر فنی، پیشکسوت و ورزشکار که در راس قرار دارد باید رعایت شود تا شاهد تحول بیش از گذشته در ورزش رزمی بود.  

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان  نیز  با اشاره به ظرفیت های استان زنجان در ورزش رزمی  ادامه داد:  در هر جا شاهد مشکل یا عقب ماندگی بودیم ریشه های اختلاف را  در آنجا دیدیم.  

جواد بازرگان با بیان اینکه درمسابقات رزمی نام استان زنجان با حضور ورزشکاران قَدر می درخشد ولی با وجود بیماری کرونا و سایر مشکلات، از دوران اوج ورزش رزمی استان فاصله گرفته ایم افزود: تضاد منافع باعث ایجاد اختلافات شد، هر کس به نوعی دنبال منافع خود باشد و در واقع کارها به صورت تیمی پیش نمی رود.

این مسوول با تاکید بر بهره گیری از ظرفیت های استانی خاطرنشان کرد: کارها نباید تنها به دوش رئیس مجمع باشد باید از ظرفیت های سخت افزاری و نرم افزاری بهره گرفت  یا در احیای این موارد و شکوفایی ورزش رزمی قدم برداشت.