شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#سیاست‌های کلی#حوزه#مجمع تشخیص

بررسی سیاست‌های کلی برنامه هفتم در حوزه پولی و بانکی در کمیسیون مشترک مجمع تشخیص

بررسی سیاست‌های کلی برنامه هفتم در حوزه پولی و بانکی در کمیسیون مشترک مجمع تشخیص

کمیسیون مشترک مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست دبیر مجمع تشکیل و طی آن موادی از سیاست‌های کلی برنامه هفتم در خصوص اصلاح نظام پولی و بانکی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، در جلسه کمیسیون مشترک مجمع تشخیص مصاحت نظام که به ریاست محمدباقر ذوالقدر دبیر مجمع و با حضور برخی اعضا و نمایندگانی از دولت، مجلس، قوه قضاییه و ستاد کل نیروی‌های مسلح برگزار شد، اعضای کمیسیون مشترک مواد دیگری از سیاست‌های کلی برنامه هفتم در خصوص اصلاح نظام پولی و بانکی را برای ارائه به صحن مجمع مورد بررسی قرار دادند.

در این جلسه، محسن رضایی، پرویز داودی، سید مرتضی نبوی، حسین مظفر، مجید انصاری، صادق واعظ زاده، محمدرضا باهنر و غلامرضا آقازاده دیدگاههای خود را درباره ضرورت اتخاذ رویکردهای سازنده در اقتصاد کشور در طول برنامه هفتم توسعه بیان کردند و بحث و بررسی درباره سایر بندهای سیاست های کلی برنامه هفتم به جلسه بعد کمیسیون مشترک موکول شد.

لازم به ذکر است جلسات کمیسیون مشترک سیاست‌های کلی برنامه هفتم همراه با شورای مجمع تشکیل می‌شود و جمع بندی‌های این کمیسیون در شورای مجمع مطرح و مورد بررسی و تصویب قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/