شهر خبر

مدیرکل هنرهای تجسمی خبر داد؛

برپایی نمایشگاه آثار منتخب هنرمندان به مناسبت دهه امامت و ولایت

برپایی نمایشگاه آثار منتخب هنرمندان به مناسبت دهه امامت و ولایت

عبدالرضا سهرابی مدیرکل مرکز هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری نمایشگاه آثار منتخب هنرمندان عرصه هنرهای تجسمی و نیز برپایی کارگاه نقاشی به مناسبت دهه امامت و ولایت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از واحد ارتباطات و رسانه مرکز هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، عبدالرضا سهرابی مدیرکل مرکز هنرهای تجسمی از برگزاری نمایشگاه آثار منتخب هنرمندان عرصه هنرهای تجسمی و نیز برپایی کارگاه نقاشی به مناسبت دهه امامت و ولایت خبر داد و گفت: همزمان با دهه امامت و ولایت، نمایشگاه آثار منتخب جمعی از هنرمندان شاخص عرصه هنرهای تجسمی کشور همراه با کارگاه نقاشی، روز جمعه ۲۴ تیر از ساعت ۱۷ در فرهنگسرای نیاوران برپا می‌شود.

وی بیان کرد: در این نمایشگاه، ۵۸ اثر از هنرمندان شاخص رشته‌های نقاشی، کاریکاتور، عکاسی، طراحی پوستر، خوشنویسی، نگارگری، مجسمه‌سازی، تصویرسازی، سفال و سرامیک به نمایش درمی‌آید که ازجمله این هنرمندان می‌توان به: مسعود نجابتی، محمد خزایی، مسعود زنده‌روح کرمانی، محمد صیاد، محمدرضا دوست‌محمدی، سید حمید شریفی آل هاشم، مجید ناگهی، کوروش پارسا نژاد، سید محمدرضا میری، پرویز حاصلی، مینا صدری، مرتضی اسدی، محمدصابر شیخ‌رضایی و … اشاره کرد.

سهرابی عنوان کرد: آثار حاضر در این نمایشگاه متعلق به مؤسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر است که در طول سال‌های اخیر به سفارش مؤسسه، توسط هنرمندان مختلف عرصه هنرهای تجسمی خلق شده است.

نمایشگاه آثار منتخب هنرمندان عرصه هنرهای تجسمی که به همت مرکز هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مؤسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر تدارک دیده شده است، همزمان با دهه امامت و ولایت از ۲۴ تا ۳۰ تیرماه جاری در فرهنگسرای نیاوران دایر خواهد بود.