شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#سوریه#بسکتبال#تیم ملی#تیم ملی ایران

حدادی ۸۰۰ تایی شد/ عملکرد تحسین‌برانگیز ستاره ایرانی در بسکتبال قاره کهن

حدادی ۸۰۰ تایی شد/ عملکرد تحسین‌برانگیز ستاره ایرانی در بسکتبال قاره کهن

تهران- ایرنا- ستاره بسکتبال کشورمان با کسب ۱۱ امتیازی که برابر سوریه در رقابت‌های کاپ‌آسیا به دست آورد بیش از ۸۰۰ امتیاز برای تیم ملی ایران به ارمغان آورده است.

به گزارش ایرنا، سایت فدراسیون جهانی بسکتبال پس از بازی تیم‌های ایران و سوریه در چارچوب رقابت‌های بسکتبال کاپ‌آسیا در مصاحبه‌ای با حامد حدادی به عملکرد تحسین‌برانگیز وی در هشت دوره حضورش در این رقابت‌ها پرداخت و نوشت او تا امروز بیش ۸۰۰ امتیاز برای تیم ایران به دست آورده است.

در بخشی از این گزارش آمده حامد حدادی در هشت دوره این مسابقات برای ایران به میدان رفته که اولین حضورش به سال ۲۰۰۵ قطر باز می‌گردد. در این هشت دوره، حدادی و ایران با سه بار قهرمانی به ایران بازگشته که در سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۹ به دست آمده تا اولین تیمی باشند که از سال ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۵ به صورت متوالی پیروز بوده‌اند.

حدادی در این گفت‌وگو از هیجان و انگیزه خود برای حضور در میدان و حس رقابت و برتری سخن گفته است. بازیکن سابق NBA از احساس غرورش برای بازی در ترکیب تیم ایران می‌گوید و اینکه هر لحظه آماده است تا برای ایران به میدان برود. او در جملاتی خوشحالی مردم را نکته ای مهم برشمرده و تاکید دارد دوست دارم تا مردم ایران را شاد کنم.

این ستاره بسکتبال ایران که در بازی با سوریه عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشت در خصوص شرایط تیم‌های حاضر در کاپ آسیا گفت: برخی از تیم‌ها تغییرات زیادی داشته اند و به دنبال آن هستند تا خودشان را نشان دهند. 

حدادی ادامه داد: دوست دارم هر بار مسابقه بدهم و برای هر تورنمنت و رقابتی هیجان زده هستم. تمام تلاشم را می‌کنم تا در هر بازی شرکت کنم و با ۱۰۰ درصد توانم وارد میدان می‌شوم، به عنوان یک هم‌تیمی تلاش می‌کنم تا تیم را در شرایطی قرار دهم که در دفاع و حمله خوب کار کرده و عملکرد مناسبی را از خودمان به نمایش بگذاریم. 

او در واکنش به این سئوال که آیا برای نهمین بار هم قصد دارد در این رویداد شرکت کند یا نه، گفت: این را هنوز نمی‌دانم اما خوشحال می‌شوم که برای ایران بتوانم به میدان بروم.