شهر خبر

گلایه فرنگی‌کار مصدوم خوزستانی از بی‌توجهی مسوولان استانی و فدراسیون

گلایه فرنگی‌کار مصدوم خوزستانی از بی‌توجهی مسوولان استانی و فدراسیون

تهران- ایرنا- دارنده مدال برنز قهرمانی آسیا با اشاره به مصدومیت و عمل جراحی موفق آمیز دستش گفت: مسئولان ورزشی استان خوزستان و فدراسیون کشتی تاکنون هیچ تماسی با من نگرفتند و از این بی‌توجهی گلایه‌مند هستم.

«حسین اسدی» ۲ مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا در سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ و طلای قهرمان نظامیان جهان را در کارنامه دارد. این کشتی‌گیر با ادامه‌دار شدن مصدومیت همراه با مشکلات استخوانی ناشی از ناپایداری شانه، تحت عمل جراحی آرتروسکپی شانه قرار گرفت و ضایعات فوق به صورت کامل ترمیم شد.

اسدی روز پنجشنبه در گفت و گد با خبرنگار ایرنا از بی‌توجهی مسئولان نسبت به آسیب دیدگی وی انتقاد کرد و اظهار داشت: این مصدومیت در اردوی تیم ملی برای من رخ داد که تاکنون هیچ کمکی از سوی هیچ مسئولی صورت نگرفت.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه در حین اردوی تیم ملی این مصدومیت گریبان‌گیر من شد ولی کلیه هزینه درمان (حدود ۱۰۰ میلیون تومان) را خودم پرداخت کردم. حتی فدراسیون و مسئولان کشتی استانی نیز نه ملاقاتی داشتند و نه حتی تماسی با من برقرار نکردند که حال من را جویا شوند.

اسدی ادامه داد: روزانه حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان هزینه درمان من است که تا ۲ هفته دیگر مجبور هستم برای ادامه درمان در تهران بمانم تا دوران نقاهت خود را به نحوه بهتری زیر نظر پزشک سپری کنم. از مسئولان فدراسیون و هیئت کشتی و نیز مسئولان استان خود نیز بیشتر انتظار داشتم تا حداقل توجه لازم را به ورزشکاران استان داشته باشند. این بی‌توجهی زیبنده نیست و در روند کار من برای رسیدن به موفقیت خدشه‌ای ایجاد نمی‌کند. بعد از پایان دوره درمانی تمرینات را با قدرت شروع خواهم کرد تا به هدفم برسم.

وی تصریح کرد: مصدومیتم بیشتر پارگی کتف از سه نقطه و بیرون رفتگی عضله بود. پیشتر نیز روند درمان مصدومیت خود را در خوزستان انجام دادم ولی به علت اینکه پزشکی حاذقی در استان نبود با سفارش سهراب مرادی قهرمان وزنه‌برداری و با رجوع به پزشک او عمل جراحی و روند درمان خود را در سه روز گذشته انجام دادم و در حال حاضر شرایط جسمانی من مطلوب است.

این فرنگی‌کار خوزستانی اظهار کرد: پس از ترخیص از بیمارستان در حال حاضر ۲روزی است که در منزل یکی از کشتی دوستان تهرانی حضور دارم و مداوای خود را پیگیری می‌کنم. امیدوارم بتوانم در مسابقات آتی تیم ملی مجدد عملکرد ناموفق خود را در جام تختی و انتخابی تیم ملی جبران کنم و بتوانم در عرصه‌های آسیایی و بین‌المللی بهتر ظاهر شوم.