شهر خبر

حکم عجیب و غریب کارگردان آبنبات چوبی برای زنان سینما/یک بازیگر زن دیگر مجری شد/ماجرای صداپیشه‌ی بچه و الناز شاکردوست در «تی‌تی» /پایان کار احسان علیخانی با عصر جدید

حکم عجیب و غریب کارگردان آبنبات چوبی برای زنان سینما/یک بازیگر زن دیگر مجری شد/ماجرای صداپیشه‌ی بچه و الناز شاکردوست در «تی‌تی» /پایان کار احسان علیخانی با عصر جدید

هفته‌ی گذشته نقل قول عجیب و غریب «حسین فرحبخش» در خصوص بازیگران زن پر سر و صدا شد و در کنار آن فراخوان جشنواره فیلم فجر، اعتراض بهرام رادان و مرگ آهنگساز جیمز باند جزو اخبار پربازدید حوزه فرهنگ و هنر بود.

حکم هفته؛ «حسین فرحبخش»

 حکم شلاق برای ۸۰۰ زن توسط کارگردان زندگی خصوصیحسین فرحبخش، از تهیه‌کنندگان پرکار در سینمای ایران، خواستار «شلاق زدن» به سینماگران زنی شد که به «خشونت، آزار و باج‌گیری جنسی» در عرصه سینما و تئاتر اعتراض کرده و خواستار توقف آن شده‌اند.

این تهیه‌کننده مردِ سینمای ایران در برنامه رادیویی «سینمامعیار» که بیانیه سینماگران زن و حواشی آن را بررسی می‌کرد از اقدام اعتراضی زنان سینماگر با عنوان «خیانت کثیف» نام برده که «باعث رفتن حیثیت سینما» شده است.

او در ادامه در این برنامه متعلق به صداوسیما خواستار محاکمه و شلاق زدن به ۸۰۰ سینماگر زنی می‌شود که با تنظیم یک «آیین‌نامه حقوقی» و درخواست تایید و اجرای آن از سوی خانه سینما خواستار بهبود شرایط کنونی سینما شده‌اند.

حسین فرحبخش در برنامه رادیویی جرم زنان معترض را «اشاعه فحشا» خوانده و گفت: «کی برای این‌ها ارزش و احترام قائل است که در قرارداد خود به عنوان تهیه‌کننده این حرفهایی که این‌ها می‌گویند را بگذارد؟»

آقای فرحبخش در ادامه تاکید کرده است که «ما این خانم‌ها را به رسمیت نمی‌شناسیم» و «خانه سینما هیئت مدیره و نظام دارد، چه نیاز داریم که به این ۸۰۰ نفر اجازه دهیم بیایند!»

او با بیان این که «این‌ها غلط می‌کنند که آبروی ما را می‌برند» در ادامه مدعی می‌شود که «سینما از تمام ارکان این مملکت تمیزتر است»

این تهیه‌کننده همچنین زنان سینماگر را در موضوع تعرض و تجاوز جنسی مقصر دانسته و می‌گوید: «اگر کسی خواست خودش یک غلطی بکند و یک جا پشیمان شد، این تعرض جنسی نیست، این احمقی آن آدم است».

مدل هفته؛ «زهره حمیدی»

حمیدی

زهره حمیدی بازیگر ۶۵ ساله ایرانی وارد دنیای مدلینگ شد .

قابل ذکر است عکس های او نیز در شبکه های اجتماعی با واکنش های متفاوتی روبرو شد.

 

مجری هفته؛ «لیلا اوتادی»

بازیگر خانم هم مجری تلویزیون شد!مسابقه «چیدمانه» با اجرای لیلا اوتادی به زودی مقابل دوربین می‌رود.

مسابقه بزرگ «چیدمانه» به تهیه‌کنندگی سیدجواد هاشمی پس از اتمام ساخت دکور و انتخاب برخی از عوامل پشت دوربین به زودی مقابل دوربین خواهد رفت.

این مسابقه به موضوع دکوراسیون داخلی منازل می‌پردازد و اجرای آن نیز بر عهده لیلا اوتادی، بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون قرار دارد. اوتادی که فارغ‌التحصیل کارشناسی طراحی داخلی است، در این مسابقه در مقام مجری بازیگران مطرح و چهره‌های شناخته شده را در رقابتی جذاب مقابل یکدیگر قرار می‌دهد تا ذوق و سلیقه آنها را در چیدمان منزل در معرض قضاوت داوران برنامه و مردم قرار دهد.

مدیریت تولید این پروژه بر عهده ایرج طایفه قرار دارد و محمد خیابانی نیز به عنوان نویسنده با گروه همکاری می‌کند.

«چیدمانه» برای پخش از یکی از پلتفرم‌های داخلی تهیه و تولید می‌شود.

 

خبر هفته؛ «فراخوان جشنواره فیلم فجر»

فراخوان چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر منتشر شد

فراخوان چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر به دبیری مجتبی امینی منتشر شد و طبق زمان‌بندی انجام شده ثبت‌نام بخش بین‌الملل از 15 شهریور ماه و بخش ملی از اول آبان ماه آغاز می‌شود و تا پایان آبان ماه ادامه خواهد داشت.

فراخوان چهل‌ویکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم  فجر در دو بخش ملی و بین‌المللی به شرح ذیل است:

فراخوان چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر

چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، هم‌زمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، با هدف معرفی و تقدیر از آثار برگزیده سینمای ایران و جهان در دو بخش ملی و بین‌الملل، 12 الی 22 بهمن ماه 1401 برگزار خواهد شد.

اهداف :

سینمای نوین ایران به عنوان پرتو درخشانی از فرهنگ ایرانی و اسلامی، همواره در سراسر جهان با ارزش های انسانی ، اخلاقی، انقلابی و معنوی شناخته شده است. جشنواره فیلم فجر با تکیه بر این کلان ارزش ها و با هدف حمایت از سینمای اخلاق مدار ، امید آفرین و آگاهی بخش ، به منظور معرفی آثار برگزیده یک سال سینمای ایران و تقدیر از تلاش هنرمندانه سینماگران خلاق و فراهم آوردن زمینه رشد و اعتلای آثار سینمایی بر پایه هویت ملی و دینی ، به شرح زیر برگزار میشود.

1) بخش ملی:

الف: سودای سیمرغ (مسابقه سینمای ایران)

ب: مستند بلند

ج: کوتاه داستانی

فیلم‌های بلند داستانی که دارای پروانه ساخت یا نمایش سینمایی از سازمان امور سینمایی و سمعی بصری باشند و تا قبل از بهمن 1401 اکران عمومی نشده و در سامانه‌های نمایش درخواستی به صورت آنلاین و رسانه ملی به نمایش درنیامده باشند، مجاز به حضور در این بخش خواهند بود.

تبصره 1: فیلم‌های بلند داستانی به جز جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان نباید در هیچ یک از رویدادها و جشنواره‌های سینمایی داخلی و خارجی به نمایش درآمده باشند.

تبصره 2: کلیه فیلم‌های بخش ملی که در ادوار گذشته مورد بازبینی هیات انتخاب قرار گرفته است، مجاز به حضور نخواهند بود.

تبصره 3: هیات داوران تمام آثار واجد شرایط حضور در جشنواره اعم از فیلم‌های حرفه‌ای و فیلم اول کارگردانان را در همه بخش‌ها مورد داوری قرار می‌دهد.

تبصره 4: فیلمساز یا کارگردان اول، به هنرمندی اطلاق می‌شود که برای ساخت یا نمایش فیلم سینمایی خود برای نخستین بار، مجوزهای لازم و قانونی را از سازمان امور سینمایی و سمعی بصری کسب کرده باشد و پیش از این اثری از وی به عنوان فیلم سینمایی اکران عمومی نشده باشد.

تبصره 5: داوری در بخش سینمایی پویانمایی مشروط به حضور حداقل دو فیلم در این قالب خواهد بود.

تبصره 6: فیلم‌های متقاضی شرکت در بخش «مسابقه فیلم‌های مستند بلند» باید دارای پروانه نمایش از سازمان امور سینمایی و راه‌یافته به بخش مسابقه شانزدهمین دوره جشنواره سینما حقیقت بوده و  دارای مدت زمان نمایش حداقل 75 دقیقه باشند.

تبصره 7:  فیلم‌های متقاضی شرکت در بخش «مسابقه فیلم‌های کوتاه داستانی» باید دارای پروانه نمایش از سازمان امور سینمایی و راه یافته به بخش مسابقه سی و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌کوتاه تهران بوده و دارای مدت زمان نمایش حداقل 3 و حداکثر 20دقیقه باشند.

جوایز:

اعضا هیات داوران متشکل از سینماگران و صاحب ‌نظران فرهنگی هنری، از میان تمام آثار واجد شرایط حضور در جشنواره، جوایز را به شرح ذیل اهدا خواهند کرد.

  1. سیمرغ زرین بهترین فیلم از نگاه ملی (جایزه ویژه سردار شهید سلیمانی)
  2. سیمرغ بلورین بهترین فیلم
  3. سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی
  4. سیمرغ بلورین جایزه‌ ویژه‌ هیات داوران
  5. سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه
  6. سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اصلی زن
  7. سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اصلی مرد
  8. سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن
  9. سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد
  10. سیمرغ بلورین بهترین فیلمبرداری
  11. سیمرغ بلورین بهترین تدوین
  12. سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن
  13. سیمرغ بلورین بهترین صدا (صدابرداری - صداگذاری)
  14. سیمرغ بلورین بهترین طراحی هنری(صحنه - لباس)
  15. سیمرغ بلورین بهترین چهره‌پردازی
  16. سیمرغ بلورین بهترین جلوه‌های ویژه میدانی
  17. سیمرغ بلورین بهترین جلوه‌های بصری‌
  18. سیمرغ بلورین بهترین فیلم پویانمایی
  19. سیمرغ بلورین بهترین فیلم اول سینمایی
  20. سیمرغ بلورین جایزه ویژه جشنواره
  21. سیمرغ بلورین فیلم برگزیده تماشاگران
  22. سیمرغ بلورین بهترین فیلم مستند بلند
  23. سیمرغ بلورین بهترین فیلم کوتاه داستانی

تبصره1: سیمرغ بلورین بهترین فیلم پویانمایی، مستند بلند، کوتاه داستانی و فیلم اول به کارگردان فیلم اهدا خواهد شد.

‌ضوابط و مقررات بخش ملی :

د: مسابقه تبلیغات سینمای ایران

فراخوان این بخش شامل مسابقه عکس، پوستر فیلم، تیزر و آنونس، آذرماه 1401 اعلام خواهد شد.

2: بخش بین الملل

این بخش با هدف شناسایی آثار ارزشمند سینمای ایران و جهان و تقویت و تشویق به تولید آثار همسو و هم تراز با سینمای ایران در تاریخ 12 الی 22 بهمن ماه 1401 (1 فوریه الی 11 فوریه 2023) در دو بخش رقابتی سینمای سعادت ، جلوه‌گاه شرق و بخش غیررقابتی جام جهان‌نما (جشنواره جشنواره‌ها) برگزار می‌شود.

الف: سینمای سعادت

در این بخش فیلم‌های سینمایی در الویت قرار خواهد گرفت که به موضوعاتی نظیر ظلم ستیزی وعدالت خواهی، مبارزه با اسکتبار و تروریسم جهانی، پرهیز از خشونت و افراطی‌گری، بیداری اسلامی‌، سبک متعالی زندگی، خانواده گرایی‌، حقوق بشر، اشاعه آموزه‌های اخلاقی - دینی و معنوی‌، رفع تبعیض‌، فرهنگ و تمدن با بیانی هنری پرداخته باشند و همت خود را بر این گمارند تا انسان معاصر را به سوی سعادت رهنمون سازند.

جوایز :

  1. سیمرغ بلورین بهترین فیلم
  2. سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی
  3. سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه
  4. سیمرغ بلورین جایزه ویژه هیات داوران
  5. سیمرغ بلورین بهترین دستاورد هنری

ب: جلوگاه شرق ( مسابقه سینمای کشورهای آسیایی - اسلامی)

در این بخش فیلم‌های سینمایی از کشورهای آسیایی - اسلامی برگزیده می‌شوند که بتوانند به اعتلای سینمایی با رویکرد متعالی در جهان کمک کنند.

جوایز :

هیات داوران در این بخش از میان آثار منتخب جوایز زیر را اهدا خواهند کرد.

  1. سیمرغ بلورین بهترین فیلم
  2. سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی
  3. سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه
  4. سیمرغ بلورین جایزه ویژه هیات داوران
  5. سیمرغ بلورین بهترین دستاورد هنری

ج: جام جهان‌نما (جشنواره جشنواره‌ها)

در این بخش منتخب فیلم‌های ایرانی و خارجی حاضر در جشنواره‌های بین‌المللی به صورت غیر رقابتی به نمایش در خواهند آمد.

د: بخش جنبی بین‌الملل

1) جایزه محمد امین (ص)

2) جایزه بهترین فیلم بین الادیان

3) جایزه مقاومت

4) نمایش‌های ویژه

5) بازار فیلم

ضوابط و مقررات بخش بین‌الملل :

  1. آغاز ثبت‌نام در سامانه جشنواره (fajriff.com) از سوی تهیه کننده یا پخش کننده قانونی فیلم و تحویل آثار از تاریخ 1401/06/15 تا 1401/06/15 برابر با (6 سپتامبر تا 21 نوامبر 2022)
  2. نسخه‌ قابل پذیرش با زیرنویس انگلیسی در فرمت DCP for film festivals Apple ProRes.4444 full HD
  3. تاریخ تکمیل مراحل تولید فیلم برای بخش‌های رقابتی از سال‌های 2022 تا 2020
  4. مدت زمان فیلم حداقل 75 دقیقه
  5. عدم اکران عمومی فیلم‌های متقاضی
  6. مسئولیت انتخاب و دعوت رسمی از تمام فیلم‌ها بر عهده دبیر جشنواره است.
  7. فیلم‌های ایرانی متقاضی در بخش ملی نیازی به ثبت‌نام مجدد در بخش‌های بین‌المللی نداشته و مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

دبیرخانه جشنواره :

 

نمایش هفته؛ «کلفت‌ها»

 ماجرای کلفت ها و ستاره های سینمای ایراننمایش «کلفت‌ها» با طراحی و کارگردانی مرتضی میرمنتظمی، برای اجرا در تالار وحدت آماده می‌شود.

مرتضی میرمنتظمی که همچون بسیاری از همکاران خود در دوران کرونا اثری را روی صحنه نبرده بود، حالا مشغول تمرین و آماده‌سازی تازه‌ترین نمایش خویش است که با بازی صابر ابر، سحر دولتشاهی و الهام کردا روی صحنه می‌رود.

گروه اجرایی این نمایش پس از دریافت مجوز نمایشنامه، مشغول تمرین هستند تا بعد از پشت‌سر گذاشتن مرحله بازبینی و دریافت مجوز، اجرای خود را آغاز کنند.

نمایشنامه «کلفت‌ها» نوشته ژان ژنه نویسنده شهیر فرانسوی‌ است و از مهم‌ترین آثار ادبیات نمایشی جهان به شمار می‌آید که تاکنون کارگردانان متعددی آن را روی صحنه برده‌اند.

محمد قدس به عنوان مجری طرح با اجرای این نمایش همکاری دارد و گرافیک و تولید محتوای آن بر عهده «اینجا استودیو» است.

در کارنامه هنری مرتضی میرمنتظمی اجرای نمایش‌هایی همچون «مالی سویینی»، «P2»، «پنج ثانیه برف»، «ابرها»، «فرکانس»، «زن،مرد»، «بکت»، «فاوست» و ... به چشم می‌خورد.

پیش‌تر الهام کردا و صابر ابر در نمایش «مالی سویینی» که اجرای موفقی در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر داشت، همکاری داشته‌اند.

تاریخ دقیق اجرای نمایش«کلفت‌ها» همراه با دیگر اعضای گروه اجرایی آن در خبرهای بعدی اعلام خواهد شد.

زهرا اکبری، نقاشی پوستری را که به این خبر پیوست شده، انجام داده است.

 

فقدان هفته؛ «آهنگساز جیمز باند»

آهنگساز «جیمز باند» درگذشت

«مانتی نورمن» آهنگساز بریتانیایی که بیشتر برای ساخت موسیقی معروف فیلم‌ «جیمز باند» شناخته می‌شود در سن ۹۴ سالگی درگذشت.

«مانتی نورمن» آهنگساز تم معروف و اصلی فیلم «جیمز باند»، در سن ۹۴ سالگی پس از یک دوره بیماری کوتاه درگذشت.

معروف‌ترین اثر «نورمن» به‌ عنوان بخشی از موسیقی اولین فیلم باند «دکتر No» ساخته شد که در سال ۱۹۶۲ اکران شد و «شان کانری» در نقش اصلی آن بازی کرد.

این آهنگساز پیش از این گفته بود که او این موسیقی را برای نخستین بار به عنوان بخشی از نمایش افتتاحیه فیلم «جیمز باند» رونمایی کرد که با الهام از قطعه قبلی به نام «نشان خوب، نشان بد» برای اقتباسی موزیکال «خانه‌ای برای آقای بیسواس» اثر «وی اس نایپل» ساخته شده است.

«جان بری» که این قطعه را برای موسیقی جاز تنظیم کرده اغلب به اشتباه به عنوان آهنگساز این قطعه معروف شناخته می‌شد و «مانتی نورمن» چندین بار در این باره به دادگاه رفت و که از آن جمله می‌توان به شکایت از روزنامه ساندی تایمز در سال ۲۰۰۱ اشاره کرد که توانست از خودش به عنوان سازنده اصلی این موسیقی دفاع کند.

«مانتی نورمن» متولد ۱۹۲۸ در لندن بزرگ شد و در دهه ۱۹۵۰ و اوایل دهه ۶۰ خواننده بسیاری از گروه های بزرگ محبوب شد. او در اواخر دهه ۵۰ شروع به نوشتن آهنگ برای نمایش‌های موزیکال کرد و با ساخت موسیقی برای نمایش موزیکال «Belle» در سال ۱۹۶۱ مورد توجه تهیه‌کننده فیلم «جیمز باند» برای ساخت موسیقی فیلم «دکتر No» قرار گرفت.

از دیگر فعالیت‌های او می‌توان به ساخت موسیقی برای کمدی «من را بوانا صدا بزن» ساخته «باب هوپ» و سریال تلویزیونی «دیکنز لندن» در سال ۱۹۷۶ اشاره کرد.

 

اعتراض هفته؛ «بهرام رادان»

صدای بهرام رادان در آمد «بهرام رادان»درباره عدم اکران فیلم«علفزار»در شهر قم و توقیف در موزه سینما گفت.

بهرام رادان؛ تهیه‌کننده «علف‌زار» فیلم پرفروش این روزهای سینما، درباره خبرهای منتشر شده مبنی بر محدودیت اکران این فیلم در برخی از استان‌ها به مهر گفت: «وجود قانون در هر جامعه‌ای لازم است اما مقدم و مهم‌تر از آن احترام به اصل قانون‌پذیری است، حال ما در کشورمان با پدیده‌های حیرت‌انگیزی رو به رو هستیم، به عنوان مثال فیلم ما که در حال اکران در سینماهاست، از تمام مجاری ممکن که شما تصور کنید و شاید هم تصورش را نتوانید بکنید، گذر کرده و مجوز نمایش گرفته است. من برای نمایش این فیلم چه در جشنواره فیلم فجر و چه در اکران عمومی با تمام وجود جنگیدم. اصلاً نمی‌دانم اگر دوباره فیلمنامه‌ای مانند «علف‌زار» به دستم برسد آیا امکان دریافت پروانه ساخت و نمایش آن وجود دارد یا نه.»

رادان افزود: «حالا در این کشاکش و تلاش هر روزه و با وجود عدم حمایت هر گونه رسانه عمومی که از محل مالیات و بودجه عمومی کشور تامین مالی می‌شوند مثل شهرداری که حاضر نیست تابلوهایش در محیط شهری را به غیر از تعرفه‌های تجاری به محصولات فرهنگی اختصاص دهد، یا سازمان صداوسیما که حتی با وجود مجوز نمایش وزارت ارشاد خودشان شورای مخصوص خودشان را دارند و به فیلم‌هایی که به مذاقشان خوش نمی‌آید فرصت تبلیغاتی نمی‌دهند، ناخودآگاه حس اداره ملوک الطوایفی فرهنگ مملکت به ذهن متبادر می‌شود که بسیار نگران‌کننده است.»
این تهیه‌کننده و بازیگر سینما درباره عدم نمایش این فیلم در موزه سینمای ایران به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های وزارت ارشاد هم بیان کرد: «این تصمیمات فراقانونی است، یعنی حتی زیرمجموعه‌های خود وزارت ارشاد هم از قانون مافوق خود تبعیت نمی‌کنند. استانی به میل خود فیلم را اکران نمی‌کند یا رییس موزه سینما جناب آقای اسماعیلی که به خود من گفت چون از فیلم «علف‌زار» خوشم نمی‌آید، اجازه اکران آن را نمی‌دهم! در حالی که در موزه سینما می‌بایست حامی سینما و سینماگر باشد.»

 

پایان هفته؛ «عصرجدید»

خبر جدید از احسان علیخانی و عصر جدیدفصل سوم «عصر جدید» در حالی به روزهای پایانی خود می‌رسد که برای اعلام قهرمان، دو ویژه‌ برنامه‌ زنده تدارک دیده شده و همچنین قرار است داور مرحله نهایی، مردم باشند.

بینندگان «عصر جدید» می‌توانند هیجان‌انگیزترین شب مسابقه را شنبه ١٨ تیرماه بعد از خبر ٢٢ از شبکه سه سیما تماشا کنند.

در این رقابت سخت و مهیج، ستیلا و آنیسا از شیراز و بوشهر با یک نمایش آکروبات هوایی دیدنی دیگر روی صحنه خواهند آمد و با تلفیق حرکات زیبا و دلهره‌آور خود، قصه رسیدن به یک رویا را روایت خواهند کرد.

پیمان ابراهیمی از درچه اصفهان داستان‌های شیرین و بامزه‌اش از خانواده دوست‌داشتنی‌اش را ادامه خواهد داد و یک استندآپ کمدی گرم و پرانرژی اجرا می‌کند.

احسان یاسین از کاشان، در ادامه اجراهای دلنشین خود، یک قطعه موسیقی عاشقانه و عارفانه را می‌خواند که اختصاصا برای فینال مسابقه ساخته و آماده کرده است.

ساینا شیخی از اندیمشک خوزستان در یک نمایش جذاب، نزدیک به ٢٠ کاراکتر را دوبله می‌کند و با مهارتی در اندازه‌های یک دوبلور حرفه‌ای استعداد خود را به رخ می‌کشد.

علی طولابی از کوهدشت لرستان، ترکیبی از چند قطعه موسیقی پرطرفدار را در یک اجرای خوانندگی شنیدنی روی صحنه خواهد آورد و تماشاگران بسیاری را مجذوب خود می‌کند.

در نهایت، باستانی‌کارانِ گروه پهلوانک‌های ایران‌زمین با یک اجرای ورزشی هماهنگ و خوش‌ریتم روی صحنه خواهند آمد و کباده قهرمانی می‌کشند.

داور مرحله نهایی فقط مردم‌اند و با پایان هر اجرا، رأی‌گیری برای آن آغاز می‌شود. مخاطبان می‌توانند یک یا چند اجرای مورد علاقه خود را انتخاب کنند و برای ثبت رأی خود تا پایان ٢۶ تیر فرصت دارند.

«عصر جدید» برای اعلام قهرمان نیز تدارک خاصی دیده است و شنبه و یکشنبه، ٢۵ و ٢۶ تیرماه با دو ویژه‌برنامه زنده و جذاب مهمان مخاطبان شبکه سه سیما خواهد بود.

بدین ترتیب، فصل سوم عصر جدید با مشخص شدن رده‌بندی نفرات اول تا ششم در شب عید سعید غدیر پایان می‌یابد.

 

همبازی هفته؛ «هوتن شکیبا و الناز شاکردوست»

تی‌تیهوتن شکیبا و الناز شاکردوست بعد از دو تجربه‌ی موفق در فیلم های «ابلق» و «شبی که ماه کامل شد» با آیدا پناهنده و «تی‌تی» به سینما رسیدند و اتفاقا در سه چهار روز ابتدایی با استقبال خوبی از سوی طرفداران مواجه شدند. جالب اینکه تی تی تا روزهای پایانی هفته رکورد سه میلیارد را زده بود و میرفت تا به عنوان یک فیلم اجتماعی اگرچه با فاصله اما برای فیلم های کمدی سینما خط و نشان بکشد.

با استقبالی که مخاطبان از بچه‌ی ایرج طهماسب با صدای هوتن شکیبا داشتند قابل پیش‌بینی بود که فیلم «تی‌تی» را خیلی‌ها برای دیدن هوتن شکیبا انتخاب کنند. اگرچه این فیلم سر و شکل‌دار در قواره‌های یک اتفاق جذاب می‌تواند مخاطب خود را به سینما بکشاند.

انتهای پیام