شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تیم ملی#همدان#استان همدان

اردوی آماده سازی تیم ملی بوکس در نهاوند برگزار می‌شود

اردوی آماده سازی تیم ملی بوکس در نهاوند برگزار می‌شود

همدان- ایرنا- سخنگوی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: اردوی آماده‌سازی تیم ملی بوکس نونهالان کشور در شهرستان نهاوند برگزار می شود.

علیرضا صفی زاده روز پنج‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برهمین اساس شهرستان نهاوند از روز سه‌شنبه هفته آینده (۲۸ تیرماه) میزبان چهارمین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم بوکس نونهالان خواهد بود.

وی افزود: این اردوی آماده‌سازی به مدت ۱۱ روز و با حضور ۲۶ بوکسور ملی پوش برگزار می‌شود.

صفی زاده خاطرنشان کرد: نفرات دعوت شده به اردو باید ۲۸ تیرماه با همراه داشتن کارت شناسایی معتبر، معرفی نامه هیات بوکس استان مربوطه و نتیجه تست PCR خود را به کادر فنی حاضر در اردو معرفی کنند.

به گفته وی، سهند نجفی از آذربایجان غربی، اشکان هاشمی از تهران، سام صادقی از توابع تهران، محمدصالح مصباحی، یاور سبزعلی و مهدی روزبهانی از لرستان، محمدپارسا متولیان سری، حسین سعیدی دامی و ماهان ساجدی از مازندران، محمدجواد ابراهیمی شاد، محمدامین حسین‌زاده و آرین نظامی‌وند از گیلان و کمیل کهن‌پور، دانیال ساعدی،  امیرمحمد رستم‌پور و امیرحسین قربانی از گلستان نفرات دعوت شده فدراسیون برای این اردوی تیم ملی هستند.

صفی زاده افزود: همچنین امیرمحمد خدابخش‌لو از فارس، امیرمحمد سلطانی از اصفهان، سپهر رحیمی از چهارمحال و بختیاری، ابوالفضل علی از قم، محمد کریمی و امیررضا باقری از کرمانشاه و محمدامین زوار، امیر قمری، علی رفیعی میرزا و مسیحا مرادبیگی از همدان دیگر نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی بوکس هستند.

وی گفت: هدایت بوکسورهای تیم ملی در این اردوی آماده سازی برعهده سینا بلانش به عنوان سرمربی است.

شهرستان نهاوند در ۱۵۰ کیلومتری جنوب استان همدان واقع شده است.

این شهرستان ۹ هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته‌های مختلف دارد.