شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#فوتبال ساحلی#تیم فوتبال

تیم فوتبال ساحلی صدرشیمی یزد بر دریانوردان بوشهر غلبه کرد

تیم فوتبال ساحلی صدرشیمی یزد بر دریانوردان بوشهر غلبه کرد

یزد- ایرنا- تیم فوتبال ساحلی صدرشیمی یزد چهارشنبه شب در دیداری خانگی با نتیجه سه بر یک تیم دریانوردان بوشهر را شکست داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این مسابقه در چارچوب هفته ششم پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ساحلی قهرمانی باشگاه‌های کشور با حضور جمعی از مسئولان و علاقه‌مندان در زمین محله محمود اّباد شهر یزد ( مردآباد ) برگزار شد.

در این مسابقات تیم‌های مقاومت گلساپوش، صدرشیمی و چادرملو اردکان از استان یزد به همراه منطقه آزاد چابهار، سپاهان سمنان، شاهین خزر رودسر، پارس جنوبی بوشهر، شهریار ساری، صنعت فرش حداد اصفهان و دریانوردان بوشهر حضور دارند.

حضور سه تیم یزدی در این مسابقات برای اولین بار علاوه بر  ایجاد جذابیت و رقابت نفس‌گیر، نشان‌دهنده ظرفیت و جایگاه فوتبال ساحلی در استان است که طی سال‌های گذشته با همت و جدیت برخی از باشگاه‌ها، همراهی علاقه‌مندان و برنامه‌ریزی بدست آمده و سرمایه‌ای ارزشمند محسوب می‌شود.

در فصل گذشته این رقابت‌ها تیم فوتبال ساحلی مقاومت گلساپوش یزد با کمال افتخار در قالب یک برنامه مدون با همت و همراهی دست‌اندرکاران باشگاه و مردم منطقه با وجود حضور تیم‌های مدعی و ریشه‌دار بر بام قهرمانی ایستاد و در فصل جدید باید از عنوان گذشته خود دفاع کند.

تیم فوتبال ساحلی صدرشیمی یزد بر دریانوردان بوشهر غلبه کرد

۱۵ سال قبل باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت گلسایوش در محله محمودآباد یزد ( مردآباد) توسط اهالی و برخی دلسوزان علاقه‌مند راه‌اندازی شد و در این راستا فعالیت‌های رشته فوتبال ساحلی در استان یزد آغاز شد.

هم‌اکنون وضعیت فوتبال ساحلی استان یزد در جایگاه بسیار خوبی در سطح کشور قرار دارد و سه تیم این استان شامل گلساپوش، صدرشیمی از شهرسان یزد و چادرملو از اردکان در لیگ برتر باشگاه‌های کشور حضور دارد.

بازیکنان تیم مقاومت گلساپوش یزد از جمله محمدعلی مختاری، سیدعلی ناظم ، حمید بهزادپور ، حمیدرضا دهقانی و عباس رضایی در تیم ملی عضویت دارند و تعدادی هم بارها به اردوهای مختلف ملی دعوت شدند.

محمدحسین میرشمسی سرمربی تیم گلساپوش یزد به خاطر شایستگی به مدت ۲۰ ماه سکان هدایت تیم ملی بود.

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت هم‌اکنون۴۸ هیات ورزشی استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار سازماندهی شده دارد.