شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#حرم امام

پنج شنبه ، مراسم چهلم دعایی در حرم امام (ره)

پنج شنبه ، مراسم چهلم دعایی در حرم امام (ره)

خانواده مرحوم دعایی، با صدور اطلاعیه ای، زمان برگزاری این مراسم را از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۰:۳۰ اعلام کردند.

گروه سیاسی: مراسم چهلم مرحوم سید محمود دعایی، در حرم امام خمینی (ره) برگزار می شود.

خانواده مرحوم دعایی، با صدور اطلاعیه ای، زمان برگزاری این مراسم را روز پنج شنبه ۲۳ تیرماه ۱۴۰۱، از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۰:۳۰ اعلام کردند.

متن اطلاعیه خانواده مرحوم دعائی به شرح زیر است :

بسم الله الرحمن الرحیم

« یا أَیَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ ارْجِعِی إِلی رَبِّکِ راضِیَةً مَرْضِیَّةً فَادْخُلِی فِی عِبادِی وَ ادْخُلِی جَنَّتِی »

چهل روز ناباورانه گذشت.چهل روز از عروج ملکوتی و ناباورانه پدری مهربان و انسانی که تجسم عینی اخلاق و انسانیت بود، گذشت اما داغ هجران و غم فراقش چون روز اول تازه و تاب سوز و جانکاه است.شبهای هجر را گذراندیم و زنده ایم. ما را به سخت جانی خود این گمان نبود.

به اطلاع مردم شریف و عموم دوستداران و علاقه مندان می رساند مراسم چهلمین روز ارتحال روحانی مجاهد و یار دیرین و صدیق امام خمینی(ره) و چهره بلند آوازه و خوشنام حوزه فرهنگ و رسانه؛ حجت الاسلام و المسلمین سید محمود دعائی نماینده ولی فقیه و سرپرست فقید موسسه و روزنامه اطلاعات در حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و در جوار تربت پاک آن عزیز به حق پیوسته برگزار می گردد.

زمان: روز پنج شنبه مورخ ۲۳ تیرماه ۱۴۰۱- از ساعت ۱۸:۳۰ تا ساعت ۲۰:۳۰

از عموم شما بزرگواران دعوت به عمل می آید تا با حضور خود موجبات شادی روح آن روحانی وارسته و متخلق به اخلاق وفضلیتهای ناب انسانی و تسلی خاطر بازماندگان داغدار را فراهم نمایید.

پنج شنبه ، مراسم چهلم دعایی در حرم امام (ره)

۲۱۲۱۶