شهر خبر

پیروزی نوجوانان والیبال ایران برابر تیم ملی عراق

پیروزی نوجوانان والیبال ایران برابر تیم ملی عراق

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در دیدار تدارکاتی با ملی‌پوشان جوان عراقی چهار ست متوالی حریف را شکست داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ چهاردهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان زیر 18 سال پسر آسیا از 24 تا 31 مرداد به میزبانی ایران برگزار خواهد شد و تیم ملی والیبال نوجوانان تاکنون با برگزاری 10 اردوی آماده‌سازی و حضور در دیدارهای تدارکاتی تلاش کرده، خود را برای حضور شایسته در این رقابت‌ها آماده ‌کند.

در همین راستا، ملی‌پوشان نوجوان کشورمان امروز(چهارشنبه 22 تیرماه) در دیداری دوستانه به مصاف تیم ملی جوانان عراق رفتند و در این مسابقه که در سالن فدراسیون والیبال برگزار شد، شاگردان وکیلی نتیجه را چهار بر صفر به نفع خود به پایان رساندند.

این مسابقه که با توافق سرمربیان دو تیم (وینچنزو ناچی سرمربی ایتالیایی تیم ملی عراق و محمد وکیلی سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران) در چهار ست انجام شد، با نتایج 25 بر 17، 25 بر 15، 25 بر 20 و 25 بر 23 به نفع ایران پایان یافت.

عمران گوگ‌جیلی، سامان بهاالدینی، طاها بهبودنیا، امیر علی دولتی، سام مرادی، سیدمتین حسینی، امید سقلی، محمدرضا آل‌‍‌جلیل، ابوالفضل مهدیان، محمد مانی علیخانی، سیدحسین زمانی، سیدمرتضی طباطبایی، آرمین قلیچ نیازی و آرین محمودی‌نژاد بازیکنان تیم ملی نوجوانان ایران در این مسابقه را تشکیل می‌دادند.

حسین سلیمانی(سرپرست)، محمد وکیلی (سرمربی)، حمید جعفرزاده، آرش صادقیانی، امین شاکری، حسام ناییجی(مربیان) و امان نظردوجی (کمک مربی)، مانی میراب‌زاده (فیزیوتراپ)، محمد مهدی آذرمهری(ماساژور)، محمدمعین وکیلی (آنالیزور) تیم ملی نوجوانان را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام