شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#استانی#مجلس#قوه قضائیه

تشکیل کارگروه‌های استانی برای ارتقای سطح همکاری‌های بیشتر قوا

تشکیل کارگروه‌های استانی برای ارتقای سطح همکاری‌های بیشتر قوا

وزیر دادگستری گفت: بر اساس تفاهم‌نامه مشترک همکاری مجلس و قوه قضائیه کارگروه‌های مرکزی و استانی ارتقای سطح همکاری‌ها و تعامل بیشتر قوا با حضور رؤسای دادگستری‌ استان‌ها و نمایندگان مجلس تشکیل می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ امین‌حسین رحیمی، وزیر دادگستری در چهاردهمین جلسه شورای معاونین امور مجلس دستگاه‌های اجرایی که با حضور حسینی، معاون امور مجلس رئیس جمهور در وزارت دادگستری برگزار شد با اشاره به همکاری خوب مجلس شورای اسلامی با دولت سیزدهم اظهار کرد: دولت با همکاری مجلس بهتر می‌تواند کارها را به پیش ببرد و در این خصوص نقش معاونین حقوقی و امور مجلس دستگاه‌های اجرایی بسیار تعیین‌کننده است.

وزیر دادگستری همچنین به تفاهم‌نامه مشترک همکاری مجلس و قوه قضائیه اشاره کرد و افزود: بر اساس این تفاهم‌نامه و با هدف ارتقای سطح همکاری‌ها و تعامل بیشتر قوا، کارگروه‌های مرکزی و استانی تشکیل می‌شود که رؤسای دادگستری‌ استان‌ها و نمایندگان مجلس در آن عضویت دارند.

پیش از سخنان وزیر دادگستری، حسینی، معاون امور مجلس رئیس جمهور و چند تن از معاونین امور مجلس دستگاه‌های اجرایی با بیان سخنانی بر همکاری معاونین امور مجلس دستگاه‌های اجرایی با همدیگر و مجلس شورای اسلامی تأکید کردند.

انتهای پیام/