شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#جدید#رشیدپور#رضا رشیدپور#شبکه سه

رشیدپور با «سیم آخر» جدید برمی‌گردد

رشیدپور با «سیم آخر» جدید برمی‌گردد

رضا رشیدپور در ویدئویی از بازگشتِ «سیم آخر» به آنتن شبکه سه با نسخه ۱۴۰۱ این برنامه تلویزیونی خبر می‌دهد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، قرار است مسابقه «سیم آخر» با رضا رشیدپور یک بار دیگر به آنتن شبکه سه سیما بیایند. مسابقه‌ای که مخاطبان در آن شاهد انفجار بمب و سقوط آزادند. 

رشیدپور مجری این مسابقه تلویزیونی در ویدئویی از نسخه 1401 «سیم آخر» خبر می‌دهد. همچنین برای شرکتِ علاقه‌مندان در این مسابقه آدرسِ تارنمایی منتشر شده که مخاطبان می‌توانند از این طریق، ثبت‌نام کنند.(Simeakhar_3.ir)

«سیم آخر» در فصلِ گذشته خود تغییراتی در دکور و فضای مسابقه داشت و شرکت‌کنندگان غیر از انفجار بمب با سقوط آزاد مواجه شدند. به نظر می‌رسد در این فصل هم که «رشیدپور» از آن به عنوان نسخه 1401 یاد می‌کند تغییراتی را شاهد باشیم. 

شبکه سه سیما , صدا و سیما , در فصل گذشته تعداد گروه‌های شرکت‌کننده در مسابقه بیشتر شد و هر گروه با شیوه‌های مختلفی از مراحل مسابقه حذف می‌شدند؛ احتمالاً این تعداد شرکت‌کننده حفظ و شاید افزایش هم پیدا کند. 

در فصلِ گذشته استودیوی مسابقه شاهد حضور تماشاگران بود اما با تشدیدِ مبتلایان جدید و احتمالِ پیک هفتمِ کرونا، مشخص نیست تماشاگران در این فصل کنارِ رضا رشیدپور و شرکت‌کنندگانِ «سیم آخر» باشند؟

تنها جزئیاتی که از این برنامه بیرون آمده، همین ویدئو و اعلامِ پخشِ «به زودی» فصل جدید «سیم آخر» توسط رضا رشیدپور مجری مسابقه است. 

«سیم آخر» اولین بار بعد از عدم موفقیت «اتفاق» روی آنتن شبکه سه سیما، آمد. پیش از این با نام «بمب» مطرح شده بود و با تغییر نام از  15 آبان 1399 روی آنتن رفت.

انتهای پیام/