شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#آموزش و پرورش#افغانستان#طالبان#وزارت

طالبان: به عرضه خدمات متوازن آموزشی برای تمام مردم افغانستان پایبند هستیم

طالبان: به عرضه خدمات متوازن آموزشی برای تمام مردم افغانستان پایبند هستیم

وزارت آموزش و پرورش حکومت طالبان اظهار داشت که هیئت حاکمه به تعهدات خویش برای تقویت نظام آموزشی و عرضه خدمات متوازن آموزشی برای تمام اتباع افغانستان پایبند است.

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، وزارت آموزش و پرورش طالبان با انتشار اطلاعیه‌ای ضمن جعلی خواندن اخبار منتشر شده مبنی بر بازگشایی تمام مدارس دخترانه، بر تعهدات هیئت حاکمه برای عرضه متوازن خدمات آموزشی به تمام مردم افغانستان تأکید کرد.

پیش از این بیانیه‌ای منسوب به وزارت آموزش و پرورش هیئت حاکمه افغانستان در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر فرمان رهبر طالبان برای بازگشایی مدارس دخترانه در سراسر این کشور منتشر شده بود.

در اطلاعیه وزارت آموزش و پرورش طالبان آمده است: برخی اشخاص غیرمسئول و مخرب، جهت مغشوش ساختن اذهان هموطنان عزیز ما کماکان دست به نشر یک سلسله شایعات و دروغ پراکنی‌ها می‌زنند، تا از یک‌سو باعث سرگردانی هموطنان شده و از سوی دیگر می‌خواهند به حیثیت و اعتبار امارت اسلامی افغانستان لطمه وارد نمایند.

اطلاعیه همچنین بدون اعلام زمان بازگشایی مدارس دخترانه در مقطع متوسطه می‌افزاید حکومت طالبان به «تمام تعهدات خویش در قبال تقویت نظام آموزشی کشور، عرضه خدمات متوازن آموزش برای تمام اتباع کشور پایبند بوده و است».

انتهای پیام/.