شهر خبر

فرمانده عملیات الانبار عراق خبر داد:

بازداشت یک سرکرده خطرناک داعش در شهر الرمادی

بازداشت یک سرکرده خطرناک داعش در شهر الرمادی

فرماندهی عملیات استان الانبار وابسته به ارتش عراق از بازداشت یک سرکرده خطرناک داعش در شمال شهر الرمادی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه المعلومه، فرماندهی عملیات استان الانبار عراق اعلام کرد: یک سرکرده خطرناک داعش در جریان یک عملیات امنیتی در شمال شهر الرمادی بازداشت شد.

بنابراین گزارش، نیروهای امنیتی عراق با ایجاد یک عملیات کمین در منطقه البوذیاب در شمال الرمادی توانسته اند که این سرکرده داعش را بدون هر گونه مقاومتی بازداشت کنند.

یک منبع امنیتی در این باره گفت: سرکرده داعشی بازداشت شده از مهمترین عناصر از بقایای داعش در استان الانبار محسوب می‌شود که مسئولیت عملیات‌های تروریستی متعددی را علیه نیروهای امنیتی عراق در مساحتی گسترده بر عهده داشت.

این منبع امنیتی عراقی با اشاره به دریافت برخی داده‌های اطلاعاتی در ارتباط با نقاط تمرکز عناصر داعش، تاکید کرد: براساس این اطلاعات نیروهای امنیتی وارد عمل شده و توانستند این سرکرده خطرناک داعش را بازداشت کنند.

وی افزود: در گذشته علیه این سرکرده داعش، احکام قضائی متعددی صادر شده است.

گفتنی است نیروهای امنیتی عراق در هفته‌های اخیر عملیاتی گسترده را در استان‌های ناآرام در غرب این کشور آغاز کرده اند و شمار زیادی از بقایای گروه تروریستی داعش را به هلاکت رسانده و یا بازداشت کرده اند. در جریان این عملیات‌ها همچنین بسیاری از مقرهای این گروه تروریستی کشف و منهدم شده است.