شهر خبر

در آستانه عید سعید غدیرخم؛

عرض ارادت خواننده آثار آیینی به محضر مولا/ «اهل نجفم» شنیدنی شد

عرض ارادت خواننده آثار آیینی به محضر مولا/ «اهل نجفم» شنیدنی شد

یکی از خوانندگان عرصه آثار آیینی و مذهبی در آستانه فرارسیدن عید سعید غدیر خم تک آهنگ «من اهل نجفم» را با مضمون عرض ارادت به حضرت علی(ع) پیش روی مخاطبان قرار داد.

هادی نصیری خواننده و عضو گروه هم‌خوانی «الغدیر» در گفتگو با خبرنگار مهر توضیح داد: این اثر اولین کاری است که این بار بنده به عنوان تک خوان در آن حضور دارم و بنده به همراه گروه اجرایی تلاش کردیم تا به واسطه ایام عزیز و گرانقدر دهه ولایت آن را به پیشگاه حضرت علی (ع) و مردم شریف ایران تقدیم کنیم.

وی در معرفی عوامل اجرایی اثر نیز گفت: سید جواد پرئی شعر و ملودی، محمد مصباح تنظیم کننده از عوامل اجرایی تک آهنگ «من اهل نجفم» هستند و من امیدوارم با توجه به اینکه اثر یاد اولین کاری است که بنده در آن به عنوان تک خوان حضور دارم بتواند دربرگیرنده شرایطی باشد که مخاطبان نیز با آن ارتباط برقرار کنند. چرا که در این حوزه آثار و قطعات مختلف و متنوعی تولید شده که کار برای تولید آثار انفرادی در این زمینه را سخت می‌کند.

نصیری که طی سال‌های اخیر همراه با گروه هم خوانی «الغدیر» فعالیت‌های متعددی را در عرصه تولید و ارائه آثار مذهبی انجام داده، تولید چنین کارهایی را جزو ضرورت‌ها دانست و گفت: آنچه از انگیزه تولید این قطعات برایم دارای اهمیت است، تلاش برای عرضه آثاری است که بتواند با در نظر گرفتن چارچوب‌ها و احترام به حرمت اهل بیت (ع) فضای به روزی را فراهم کند تا طیف مخاطبان امروزی هم با نزدیکی و انگیزه بیشتری به معرفت و اندیشه ائمه معصومین پی ببرند.