شهر خبر

شورای نگهبان اولین رقیب طرفداران دیکتاتوری است/ مخالفت با جمهوریت نظام دلیل همجمه‌ها علیه شورای نگهبان است

شورای نگهبان اولین رقیب طرفداران دیکتاتوری است/ مخالفت با جمهوریت نظام دلیل همجمه‌ها علیه شورای نگهبان است

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با یادآوری نقش حیاتی شورای نگهبان در حفظ جمهوریت نظام، هجمه‌های صورت گرفته علیه این نهاد را مخالفت با اسلامیت و جمهوریت نظام دانست.

محمدکاظم انبارلویی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا با اشاره به اهمیت و جایگاه شورای نگهبان، گفت: شورای نگهبان پاسدار جمهوریت و اسلامیت نظام است و اگر تاکنون نهضت این نظام اسلامی به رهبری امام خمینی به سرنوشت مشروطه و نهضت ملی دچار نشده است به دلیل وجود چنین نهاد مستحکمی در ارکان نظام و انقلاب است.

وی افزود: شورای نگهبان که متشکل از شش فقیه و شش حقوقدان است با پاسداشت نظام جمهوریت و رای مردم نظام را به صورت مردمی حفظ کرده و با نظارت دقیق بر مصوبات مجلس، اسلامی بودن قوانین را تضمین کرده است.

انبارلویی با تاکید بر حیاتی بودن نقش شورای نگهبان در طی چهل سال گذشته در پاسداشت جمهوریت و اسلامیت نظام ادامه داد: علت هجوم دشمنان اسلام، منافقین و ضد انقلاب هم همین نقش حیاتی شورا در نظام کشور است.

انبارلویی علت هجمه‌های ایجاد شده علیه شورای نگهبان را مخالفت با اسلام و جمهوریت نظام دانسته و تصریح کرد: آنهایی که با اسلامیت و جمهوریت نظام کشورمان مخالف هستند از ابتدای نظام در جهت نابودی این نهاد مقدس تلاش کرده‌اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آن‌ دسته از کسانی که طرفدار حکومت دیکتاتوری هستند و می‌خواهند دیکتاتوری به این کشور بازگردد، رقیب آن‌ها در خط اول شورای نگهبان است و باید این رقیب را از سر راه بردارند.

انتهای پیام