شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رادیو

تهیه‌کننده رادیو ورزش: تشویق زنان به دوری از بی‌تحرکی یکی از دلایل تشکیل کانال ورزش بانوان است

تهیه‌کننده رادیو ورزش: تشویق زنان به دوری از بی‌تحرکی یکی از دلایل تشکیل کانال ورزش بانوان است

صدف سبحانی تهیه‌کننده رادیو ورزش در گفتگویی از علل اصلی تشکیل اولین کانال رادیویی ورزش مطالبی را عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ صدف سبحانی درخصوص افتتاح کانال ورزش بانوان اظهار داشت: با توجه به این که نیمی از جمعیت کشورمان را بانوان تشکیل می‌دهند، بنابراین پرداخت به ورزش بانوان یک اتفاق ضروری است. طبق آماری هم که رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی منتشر کرد، زنان گوی سبقت بی‌تحرکی را از مردان گرفتند. وجود این کانال به دلیل همین موضوع بی‌تحرکی بانوان ضرورت دارد.

وی ادامه داد: ورزش ما دارای رویدادها و اتفاقات مهمی است که باید آنها را نیز پوشش دهیم چرا که در حال حاضر جای این اخبار در بین برنامه‌های ما بسیار خالی است. ما باید اخبار حوزه آقایان و بانوان را به یک نسبت مساوی پوشش دهیم. امید دارم که کانال رادیویی ورزش بانوان این خلاء پوشش اخبار بانوان را جبران نماید.

سبحانی درخصوص انتظار خود از این کانال گفت: انتظار من این است که ما در این کانال از متخصصین حوزه ورزش حتی معاونت توسعه ورزش بانوان در استان‌ها نیز بتوانیم استفاده کنیم. همچنین متولیان ورزش بانوان در حوزه‌های مختلف پاسخگوی ما باشند.

تهیه کننده رادیو ورزش درباره اقداماتی که تاکنون صورت گرفته عنوان کرد: وظیفه ما این است که استعدادهای نهفته در میان بانوان را با قدرت کشف کرده و مسیر را برایشان هموار کنیم. وجود ضعف‌های جسمانی شدید بانوان و عدم تحرک آنان دلایلی است که در این کانال می‌توانیم با ایجاد بستر مناسب، بانوان را به ورزش همگانی تشویق کنیم. شناساندن بانوان قهرمان که شاید در بین اخبار متنوع حوزه آقایان نامی از آنها برده نمی‌شود هم از دیگر عوامل شکل‌گیری این کانال محسوب می‌شود.

صدف سبحانی در خاتمه گفت: امیدوارم جامعه بانوان کشور چه در بخش قهرمانی چه در سایر بخش‌ها از این کانال استقبال کنند و با مشارکت آنان بتوانیم یک اتفاق خوبی را برای بانوان سرزمین خود رقم بزنیم.

انتهای پیام