شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#جدید

اعضای جدید هیات مدیره انجمن لوازم‌خانگی ایران‌ مشخص شدند

اعضای جدید هیات مدیره انجمن لوازم‌خانگی ایران‌ مشخص شدند

تهران- ایرنا- با برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه (نوبت دوم) انجمن صنایع لوازم‌خانگی ایران در روز گذشته (سه‌شنبه، ۲۱تیرماه) در محل اتاق بازرگانی ایران، اعضای جدید هیات مدیره این انجمن مشخص شدند.

به گزارش ایرنا از انجمن یاد شده، در این نشست و با برگزاری انتخابات «علیرضا محمدی دانیالی» با ۶۸ رای، «علیرضا موسوی‌مجد» با ۶۷ رای، «سعید رضوانی» با  ۶۲رای، «قاسم مصطفوی» با ۵۸ رای، «داود نوده فراهانی» با ۵۶ رای، «یوسف فتح‌الله» با ۵۴ رای و «محمود قهاری» با ۴۷ رای به عنوان اعضای هیات مدیره انجمن صنایع لوازم خانگی انتخاب شدند.

 برپایه این گزارش، «نوید ایزدپناه» با ۳۰ رای به عنوان عضو علی‌البدل اول هیات مدیره، «نعیم رمضان‌پور» با ۲۰ رای به عنوان عضو علی‌البدل دوم هیات مدیره، همچنین «محمدحسین تهران‌چی» با ۴۹ رای به عنوان بازرس اول و « سام ادیب» با ۲۶ رای به عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب شدند.

به گزارش ایرنا، انجمن صنایع لوازم‌خانگی ایران با بیش از ۲۵۰ واحد تولیدی عضو اعم از تولیدکنندگان و قطعه‌سازان، بزرگترین تشکل صنفی کشور است. این انجمن دارای یک دپارتمان قطعه‌سازی است که در راستای پیوند هرچه بیشتر قطعه‌سازان با تولیدکنندگان و رفع نیازهای تولید ایجاد شده است.