شهر خبر

مجیدی با قهرمانی استقلال مزد زحماتش را گرفت/ رقبای تا دندان مسلح کار را برای ساپینتو سخت می‌کنند

مجیدی با قهرمانی استقلال مزد زحماتش را گرفت/ رقبای تا دندان مسلح کار را برای ساپینتو سخت می‌کنند

پیشکسوت استقلال گفت: ساپینتو کار مشکلی دارد زیرا همه تیم ها تا دندان مسلح شده‌اند.

قاسم سیانکی، پیشکسوت باشگاه استقلال تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص حضور خود در باشگاه پارس جنوبی جم اظهار داشت: سال گذشته در خوشه طلایی ساوه بودم و باعث افتخار است که امسال کنار ایمان رزاقی راد در پارس جنوبی حضور دارم. امیدوارم بتوانم به این تیم در راه صعود کمک کنم. تا به حال 2 جلسه در تیم حضور داشته‌ام و خیلی شناختی از تیم ندارم اما قطعا هدف‌مان صعود است.

وی در ادامه افزود: سال گذشته در جمع ساوه‌‌ای‌ها تیم خوبی داشتیم. در 10 بازی آخر اضافه شدم و توانستیم با نتایجی خوب از فانوس به دستی به رتبه ششم برسیم. لیگ سال گذشته لیگ خوبی بود. جز تیم‌هایی که مشکلات مالی داشتند، همه قدرتمند ظاهر شدند. افت تیم‌های باسابقه چون شاهین و سایپا؟ متاسفانه به دلیل مدیریت ناصحیح و مشکلات مالی به این روز افتاده‌اند، مسئولین باید به فکر باشند.

514

پیشکسوت فوتبال درباره لیگ برتر سال گذشته و قهرمانی استقلال گفت: بازی‌های خوب و نزدیکی را شاهد بودیم. می‌توانم بگویم لیگ خوبی را پشت سر گذاشتیم. فرهاد مجیدی واقعا زحمت کشید و مزد زحماتش را گرفت. تیمی که تمام رکوردها را به خود اختصاص داده یعنی قطعا شایسته قهرمانی بوده اما سال جدید را سال سختی برای آبی‌ها می‌دانم و ریکاردو ساپینتو کار مشکلی دارد زیرا همه تیم ها تا دندان مسلح شده‌اند.

سیانکی درباره حضور مربیان خارجی هم تصریح کرد: قطعا حضور مربیان خارجی به مربیان داخلی کمک می‌کند و باعث دانش‌افزایی می‌شود و باید از حضور آن‌ها به بهترین نحو ممکن استفاده کرد.

خبرنگار: علی شفیعی جم

انتهای پیام